Da jeg ikke er klar til at hoppe på Windows 11 med min stationære (har Win11 på min bærbare), vil jeg høre om nogen af jer har erfaring med long time support udgaverne af Windows 10?
Kan for 96,- få support frem til 2029, men er i tvivl om man skal geninstallere Windows da man også skifter Windows version (Home--> Enterprise).
Grunden til at jeg ikke vil have Windows 11 lige nu er de irriterende fejl med at den ligger højkantsbilleder ned og "forbedrer" visningen af billeder. Jeg tager en del billeder som jeg først sorterer i en billedviser inden jeg redigerer dem og jeg kan ikke fjerne de irriterende ting som Win11 gør ved billederne, har prøvet flere gange med googles hjælp. Har også prøvet med diverse billedvisere.
De fjernede også copy-paste fra det standard program der bruges til billeder, kan ikke lige regne ud hvorfor.
Umiddelbart så kan man ikke.
Du har kunne opgradere (uofficielt) fra en Windows 10 Pro (op til Windows 10 v1809) og til Windows 10 Enterprise LTSC.
Men jeg vil gå ud fra, at din nuværende Windows 10 installation er v24H2 og da den nyeste Windows 10 LTSC er bygget på v21H2 så er jeg ikke helt sikkert på at det kan lade sig gøre, men ud fra denne video burde du faktisk godt kunne gøre det: https://www.youtube.com/watch?...
Det er stadig muligt på Windows 10 og 11 at få den gamle Windows Billedefremviser fra Windows 7 slået til via et regedit ændring/tilføjelse, hvis den gøre det du ikke kan få Windows 11's photoapp til at gøre rigtigt.