Hey.
Da siden jo desværre var midlertidigt ude af drift weekenden over fik jeg ikke oprettet en Black friday tråd som jeg ellers havde tænkt. Derfor kommer der en på bagkant. Passende så kan temaet være Black friday/Cyber monday😎.
jeg plejer selv at købe lidt forskelligt som jeg har overvåget op til dagen. I år er det eneste der fristede dog en Ninja Airfryer😅. Den blev købt lidt impulsivt.
Hvad har andre gjort at handler?. Er der nogle gode tilbud her på Cyber monday som er værd at dele?.
Må indrømme, at det ikke er blevet til meget.
Tilbuddene har godt nok været lidt tarvelige igen i år.
Men det blev da til lidt HW:
ICY Box 5.25" SATA enclosure (Til Optisk UHD drev)
Amazon 333,34kr, Sparede 44kr kontra prisen på Pricerunner
SABRENT NVMe Enclosure (EC-SNVE)
Amazon spar -29%, 156,85kr
Toner - HP203X compatible sæt fra NOGIVY
Amazon 223,45kr
Næsten altid på tilbud omkring den pris, men små 50kr billigere end sidst jeg købte dem.
Tech'is?
Nogle sorte acoustic paneler fra TONOR på Amazon.
4 pak til 433,42kr, spar 21%'ish. Har jævnfør keeper været billigere tilbage i oktober... så et tilbud? 🤣
Cybermonday tilbud:
Hvis man mangler en DJI Mini 4 Pro med RC 2 fjernbetjeningen
Så har Amazon lightning deal på den i 4 timer i nu til 4551kr, som jeg lige kan se, så er den 1500kr billigere end i DK, bemærk det ikke er combo pakken med ekstra tilbehør.
Ellers er jeg ikke lige faldet over nogle CM tilbud der skriger "Køb mig"
Købte en 27" Asus Rog skærm, sat ned til 849,- og en scanner/printer sat ned fra 2249,- til 1200,-
Ooni Halo Pro røremaskine som erstatning for min Kenwood der gik hen og tabte kampen til tandhjulskræft
Fik købt mig et LG C5 55". Det gamle C7 havde fået for meget burn-in til sidst.