ElitebrugerKøbt 17.03.2026 ved proshop. Alt følger med, inkl kvittering, dog ikke emballage.
Kun lidt over en måned gammel og er som ny.
Suveræn vandkøler til prisen, hvor ydelse og byggekvalitet virkelig har imponeret mig.
Modellen uden RGB.
500,-pp