Computer hakker/lagger i spil, nogen idéer?

Diverse d.  28. august. 2004, skrevet af Noxity
Vist: 727 gange.

Noxity
 
Overclocker
Tilføjet:
28-08-2004 22:17:14
Svar/Indlæg:
65/53
Hejsa alle sammen! Jeg har den 30/7 købt en gamingbomb pc hos SHG.dk ! Jeg har fået den den 27/8 som virkende ! Jeg havde fået den engang før, men der var problemer med installationen! .. Nå men nu til sagen.. Hvergang jeg spiller et spil går billedet i stå i 3-5 sekunder og vender så tilbage til spillet.. Det kommer hvert 2-3 minut! Jeg ved bare ikke hvad det er .. Og når jeg bare sidder på msn normalt, logger den bare ligepludselig af, uden jeg gør noget.. Og den bliver bare ved, og det pisser mig af.. Jeg føler sådan lidt at jeg har ført en MEGET dårlig handel med SHG.dk, brugte 10k på computeren, og har det som om de er spildt! .. På hjemmesiden stod der også at pc'en var med "Low Noise" men den larmer dobbelt så meget end som min gamle pc =\ Bah!

Link til min PC: http://www.shg.dk/link.asp?got...

Indhold af PC:

Watt (Max/Peak Load) 400 Watt

Bundkort - K8-800T

Grafik - Chipset ATI Radeon 9800 Pro

CPU Type - Athlon64 3400+

Antal GB - 250 GB

Harddisk - SATA (Seriel ATA)

Antal MB Ram - 1024 MB

Er der nogen som har en idé om hvad spil problemet + mit msn problem kunne være? Det ville være til en stor hjælp! .. Jeg ser MEGET negativt på shg.dk siden jeg har haft bøvl med dem i en måned! Det har krævet MEGET tålmodighed og energi!

På forhånd tak ..

Hilsen Peter


Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2004 22:21:03
Svar/Indlæg:
4263/107
Det kunne umidelbart lyde som et netværksproblem..

Don't flame me if it isn't correct ! :p



Petter1979
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2004 00:18:22
Svar/Indlæg:
1268/80
Der følger ikke noget Styresystem med, så går ud fra at du selv har installeret xp. ?

Har du opdateret xp til sp1 ect.?

har du installeret chipset drivere?

har du installeret directx 9.0c ?

har du installeret drivere til dit grafikkort?

har du installeret SATA driver?





Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2004 00:23:03
Svar/Indlæg:
3346/81
#0 - det ku' godt lyde som #2 har en pointe - for hvis stumperne ellers er OK, så skulle den kunne rykke stort set al software/spil rundt i den rigtige fart!

Har du installeret de ting #2 nævner?

Tomgun



Bode
 
Overclocker
Tilføjet:
31-08-2004 09:56:06
Svar/Indlæg:
1/0
Hejsa.....

Til #0........... :)

Jeg har selv købt en hel del hos SHG A/S....og er aldrig endnu blevet skuffet.
Selv ikke da mit grafikkort stod af efter 1½ År.
Det blev byttet uden dikkedarer.

Kan godt lyde som reklame....men skulle det nu ikke være. ;)

Nå til dit problem.....

Som du ser har alle svaret at det skulle være dit Software, som det er galt med (Forkert opsætning ;) ) hvilket jeg kun kan give dem ret i.

Du skulle nok se om du ikke kunne finde en i din omgangskreds der kunne hjælpe med opsætningen af dit system , da et system du køber hos en forhandler UDEN o-system ikke er sat op hvilket giver sig selv ;)

Endnuvidere skal du ind og kigge lidt på BIOS .....da der sikkert også er ting du ville have en fordel af at skrue lidt i.

Held og Lykke til ;)



frost89
 
Superbruger
Tilføjet:
03-09-2004 15:48:55
Svar/Indlæg:
50/29
#0
Jeg har nøjagtig det samme problem..
Enten tyder det på du ikke har opdateret dit grafikkort eller windows..

Eller evt en formatering.

Hvis ikke er du på RØVEN!
SÅ har du muligvis noget der hedder en periodisk fejl.
EN af dine hardware-dele har en fabriksfejl. Den kan vise sig om en time eller om 5 år... Uanset hvad kan fejlen ikke findes...
Hvis du tester al din hardware enkeltvis fejler det ikke noget..
Men hvis du har købt det hele hos SHG.dk så er det vel bare at ringe derind.. De kan vel hjælpe dig?
En computer kan opføre sig underlgt hvis bare en af delene fejler noget..
Min gamle computer fejlede i alt. Så årøvede jeg at tage min raid-controller ud... Så ville den godt
Det samme havde en af mine kammerater.. Det var bare diskette-drevet der fik spillene til at hakke... Wierd..

Håber min hjælp var til nytte