Lotitech diNovo Media Desktop 2.0

Diverse d.  12. april. 2005, skrevet af [G.N.U.] Fragman
Vist: 5087 gange.

[G.N.U.]
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2005 21:23:11
Svar/Indlæg:
2175/21
Så er der endnu en nyhed fra Logitech. Denne gang drejer det sig om deres diNovo Media Desktop 2.0 med Bluetooth Teknologi.
Med til diNovo Tastaturet er der en mx900, som er Logitechs bedste trådløse optiske mus. Sættet er brugbart til det meste og pynter designmæssigt.
Selve Tastaturet er lidt udover de sædvanlige. Umiddelbart ligner det noget fra en bærbar, og numpad delen er løsrevet fra resten.
Tastaturet er som de bærbare fladt, og holdt i grå/sorte nuancer. Det kan dog vippes op, så man får en mere normal skrivestilling.


Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
Cyber-Duck
 
Superbruger
Tilføjet:
22-04-2005 12:05:23
Svar/Indlæg:
322/16
#0 kan ikke forstå at du havde problemer med at få musen i opladeren første gang?:(... jeg har præcis samme mus og da jeg satte den i laderen første gang virkede den perfekt:)
Men ellers god anmeldelse:)
Og gid jeg havde pengene til det sæt:e:P



Fragman
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-04-2005 18:00:02
Svar/Indlæg:
33/1
hehe well har netop fået en mail fra en med nøjagtig samme problem med opladeren.....så det ser ikke ud som en engangssmutter desværre....



Zimmermann
 
Overclocker
Tilføjet:
30-04-2005 00:28:16
Svar/Indlæg:
68/16
Det ta'r lidt tid før den lille grønne lampe lyser på musen (der indikerer at den lader op). Jeg vil gætte på det er fordi der lige skal løbe noget strøm ud i batterierne - og da de er tomme fra starten, skal musen lige sidde et ½ minut før lampen lyser. Jeg blev også selv RET frustreret første gang! :p


Forresten har jeg et problem med at tasterne ikke virker ordentligt, uden at man skal trykke dem helt i bund. Først var det space - nu har jeg så fået et nyt tastatur og nu er det den ene ctrl :l