Det vigtigste i denne nyhed er ikke muligheden for piratkopiering, men muligheden for at se sine indkøbte produkter, hvor man vil, når man vil. Det er jo et fuldstændigt grotesk og hamrende uretfærdigt system, som de har fået bygget op. Ikke nok med, at du skal bruge en speciel software-afspiller, så skal din computer være udstyret med hdmi udgang og ikke bare dvi. Og din skærm skal ikke bare have hdmi indgang, den skal også have licens til at afspille materialet. Hele systemet skal være godkendt. :00
Så sidder man der med en 5000 krs HD-dvd drev og en 24" S-IPS Dell widescreen lcd skærm, og så kan man ikke få lov at se sin dyrtindkøbte film. De skulle fa'me skamme sig. x(
Jeg har ikke tænkt mig at købe den tilsvarende DVD, hver gang jeg køber en HD-DVD. Og da jeg ikke forventer at skulle udskifte samtlige afspillere og fjernsyn i husstanden, bare fordi jeg indkøber en ny film, så skal jeg selvfølgelig alligevel have muligheden for at se filmen sammen med min datter på hendes gamle møgfjernsyn, hvis det er det, jeg vil. Den mulighed sørger folk som muslix64 for, at jeg får. Opkald en gade efter manden, siger jeg bare... :e