Empire TUBE staition

Diverse d.  11. marts. 2007, skrevet af foo
Vist: 4070 gange.

foo
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-03-2007 14:16:54
Svar/Indlæg:
1685/240
Vi kunne næsten ikke få hænderne ned igen, før PT trading kom og sagde de ville have sættet igen.

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
Fede
 
Overclocker
Tilføjet:
13-03-2007 09:06:28
Svar/Indlæg:
9/0
Spændende stykke anlæg. Dog savner jeg nogle flottere knapper, syntes det er ekstremt underligt de vælger at bruge et standard plastikstik til tænd/sluk osv. De kunne da have anvendt metalknapper i samme finish som resten af anlæget.



foo
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2007 12:06:14
Svar/Indlæg:
1685/240
Ja det er det samme jeg kom frem til, som det forhåbentlig også fremgår af reviewet ;)

Det virker som om at man er løbet tør for tid eller penge og så fandt man lige på en hurtig løsning. Ellers er sættet rigtig lækkert...



epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2007 19:24:02
Svar/Indlæg:
3329/182
Jeg ærgre mig også over at man har valgt en så underlig løsning til produktet. De knapper holder ingen rød tråd sammenholdt med resten af produktet. Det er pisse genialt med de synlige rørforstærkere. Mega retro i et nymoderne piano/krom case.

Prisen afspejler dog ikke et fuldstændig gennemarbejdet produkt med de knapper. Jeg håber næsten der bliver lavet en revision 2 for produktet er i sig selv rigtig fedt :)



micma18
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-03-2007 21:13:17
Svar/Indlæg:
4120/115
øhhh... det er sku da ikke et Empire :P

Det er da en Fatman iTube http://www.fat-man.co.uk/docs/...



TheRealSound
 
Overclocker
Tilføjet:
13-03-2007 22:01:11
Svar/Indlæg:
1/0
Hejsa, normalt blander jeg mig ikke i div bemærkninger der kommer om vore systemer og SLET ikke nå det er en test som denne. Dog kræver denne kommentar et svar. Det er korrekt at nævnte produkt er meget lignende med vores, men systemet er et Empire, dog skal det siges at vi begge benytter samme fabrik og design. Dog vil jeg også nævne at vi, Empire, lancerede systemet først. Så hvis det drejer sig om hvem der først havde det endelige produkt, var det Empire primo 2005.

Jeg er helt klar over den forvirring dette kan skabe, men håber at du har fået lidt mere svar på din ellers perfekte iagtagelse!

M.H.T knapperne er jeg enig i on/off knappen, men den mååte ikke være som switch knappe for CE godkendelsen. Ellers mener jeg selv at de andre knapper er ok.

Med venlig hilsen

Philip



Alco
 
Superbruger
Tilføjet:
19-03-2007 21:45:36
Svar/Indlæg:
322/30
Hvad er det lige fjernbetjeningerne har gjort producenterne?
Dem er der bare ingen der tænker på. Det er så træls at et så flot podukt, skal stå til skamme overfor sådan en grim remote..

Tror virkelig at der mangler designere til dette marked.!

Men ellers et rigtig fint produkt, utrolig flot finish..



foo
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2007 11:44:01
Svar/Indlæg:
1685/240
#5 -Nu ved jeg en ting eller to om elektronik, og man kan sagtens få en CE godkendelse ved at lave tænd/sluk på en anden måde - så slipper man også helt for den grimme knap på fronten...

#6 - Helt enig - fjernbetjeningen er ikke en man viser frem lige fra dette produkt.

Derudover syntes jeg det er ærgeligt man ikke kan styre forstærkeren overhovedet, men man kan ikke få alt...