Logitech® Harmony® 1000

Diverse d.  12. juli. 2007, skrevet af Ex-con
Vist: 9250 gange.

Ex-con
 
Overclocker
Tilføjet:
12-07-2007 00:00:00
Svar/Indlæg:
71/93
Så har vi fået fingrene i Logitechs seneste universal fjernbetjening som har et design udover det normale

Link til litteratur: http://hwt.dk/literaturedetail...
bodyman
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-07-2007 09:26:53
Svar/Indlæg:
2333/391
Hvorfor skal man købe produktet hos PC-Netto.dk ?? lyder som en billig reklame ??

Hvis jeg skulle købe den, ville jeg købe den andet sted, da det fåes billiger :)

Vil give dig ret i at man får ikke en bedre universal remote når den første er sat op!

Jeg er lidt uenig med dig ang. opsætning og programering af disse harmony produkter! Ja hvis man er IT nørd som os, ja så kan man måske finde ud af at sætte den op! skal siges jeg har Logitech Harmony 775, super lækker remote :)

Den tog mig godt 3 timer hvis ik mere at sætte perfekt op, med aktiviteter og få det til at passe helt perfekt med delay osv... synes ikke deres software er noget af det nemmeste! og jeg vil gå så langt at sige, gå ned i byen og find en fyr / kvinde på 20 - 25 år. som ikke har nogen IT viden. sæt dem til at installeret software, tilslut remote og programere den til et TV, AV Forstærker og evt en DVD afspiller, få dem derefter til at lave aktivitet på de forskellige enheder.

Jeg vil væde 500 kr. på at det vil de ikke kunne gør... Så min erfaring siger at denne remote er ikke for alle, eller lad mig sige det sådan hvis man har en der kan sætte den op for sig, hvis man ikke selv kan! så er det en rigtig fed remote når den først er sat op :)


Fiddoo
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-07-2007 11:49:04
Svar/Indlæg:
1293/104
Har en 885 som jeg er meget glad for. Vil godt give #1 ret i at opsætningen kan være langhåret. Men når først det er færdigt, kører det bare. Mulighederne er enorme med disse Logitech. Bl.a. er det lykkedes mig at overføre volume op/ned til til min cd og dvd. Så behøver jeg ikke at skifte over på forstærker, for at skrue op og ned for lyden, mens jeg høre cd 😀 Tror ikke jeg hopper på en 1000. Den kræver 2 hænder for at betjenes, hvilket ikke er smartest, når man ligger på fifaen og feder den mens man Zapper 😛


Coctail
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-07-2007 21:56:01
Svar/Indlæg:
2353/24
Udmærket test 🙂

Der er nu engang noget pral over at have 3-4 fjernbetjeninger til at ligge rad og række på sofabordet... Det er en lille smule nørdet 🙂