Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2008 19:27:05
Svar/Indlæg:
4230/89
hey folkens,
syntes lige jeg ville fortælle om min helt vidunderlige weekend.
har været til lan siden fredag, og det har for dens sags skyld været godt nok...
men efter jeg sidst har fået monteret vand, var der midlertidigt ikke plads til mine harddiske i kabinettet, så de lå lige udenfor kabinettet, og med siden af, så jeg kunne få datakabler og strøm ud til dem...
tilfædet ville så, at jeg havde medbragt noget "bland selv" Piña colada, som stod i en 70cl flaske på bordet ved siden af computeren...
og kl 6 i morges blev den så vætet 😕
ned af bordet, og flasken blev knust på min Raptor og min 1Tb disk der lå på gulvet, og store mængder af det hvide snask sprøjtede ind i mit kabinet samt ud over diskene :'-(
resultatet af dette, blev at min computer nu ikke tænder længere, den starter op uden billed på skærmen, men efter 10sekunder, slukker den selv igen...
jeg har ikke haft mulighed for at prøve de enkelte dele af i en anden computer endnu, men alt har været ude og er blevet gjort så rent som det kan lade sig gøre men hvis jeg fjerner CPU'en, bliver der ved med at være strøm på 😐
min 1Tb disk ved jeg ikke om virker, men min raptor klikker når man tænder den, så den er efter al sansynlighed død!
lige pt venter jeg så på at min kammerat(som væltede flasken), finder ud af hvorvidt der skal snakkes med forsikringsselskabet omkring det.
og jeg er midlertidig dømt til at sidder her med en gammel bærbar med Windows 2000 😴
anyways, hvis nogen skulle være i tvivl: så er Piña colada strømledende 😛
fortsat god weekend...