#1 jeg havde også en Q9450 - og det kørte sgu egentlig ret godt på 3.7ghz og et 4850 - og før det havde jeg en Q6600 og en E6600 - så jeg får nu min 4. cpu i samme Core2 kan man sige - spørgsmålet var om man ikk skulle ha hoppet 2 over, set i bakspejlet, men det er jo altid nemt at sige bagefter
Nu kommer Core3 eller iCore7 som den jo kom til at hedde - til at starte med er den ikk særlig interessant, som det ser ud lige nu - anderledes er det nok om 1 år, når den står på 8 core 16 thread og billig DDR3 samt X58 boards - men indtil da så vil et Q9650 på 4.2ghz fx. være godt sammen med et 4870x2 - det regner jeg også med at få moddet - så ja, #2 vi vil nok se nogle sjove benchresultater engang 🙂
Men alt i alt, nu hvor min PC slet ikke kører, kan jeg ikk lade være med at tænke på, hvis man bare kun havde en bærbar eller andet, som altid virkede og som man ikk skulle rode så meget med - glæder mig til at få det biostar igen og så bare sætte den op til et OC som er 100% stabilt til spil og så være glad for det - Derefter holde mig fra edbpriser indtil X58 er under 1000,- osv... 😀