Så fik Blizzard lige ødelagt julen for 10mill mennesker der i forvejen har ødelagt deres og deres venners liv
der bliver ikke tid til at handle gaver eller lave julemad eller danse om træ .. nææ der skal bare spilles og dinges og craftes.. nå nej, man giver vel gaver til hinanden derinde - så det er da ikke helt skidt
sagt af en som spiller MMORPG i ny og næ, dog ikke WoW, men som stadig har arbejde, kæreste, familie, venner, fritidsinteresser og dyrker sport og spiller musik
ikk for at lyde hellig - men jeg HAR SET hvad det gør ved folk. En af mine bedste venner har mistet nogle af sine venner til det spil, som aldrig mere så dagens lys i nærmeste forstand. Og det er han sgu stadig ked af og hader dens slags spil pga. af det... jeg har prøvet at forklare at der er mange andre bedre spil i genren som ikke er så vanedannende
Men hvad er det Blizzard gør som fortryller folk? de gjorde det jo også ved os alle med Diablo spillene.. og ja Star Craft osv.
Er der skjulte budskaber i deres grafik/gameplay der påvirker mennesket sind?
Jeg plejer at sige: 1 øl om dagen er sundt, men drik aldrig en hel kasse. Og det er den fornemmelse som WoW-ludomaner mangler
Men her til sidst: det lyder da som et hyggeligt og godt arrangement. godt initiativ der... og introen til den nye expansion pack er noget af det flotteste computergrafik jeg har set til dato for et spil..... ren coca-cola-magi hehe 😎 ❤