Jeg ville lige dele en lille ting med jer. Der er sikkert nogen af jer der kender den, men så er det jo bare ikke lige så fedt for jer 😀
Efter at have sat vand og 2 radiatorer i mit kabinet, kneb det lidt med pladsen til mine HDD i mine front bays. Så jeg købte mig en af disse her: http://www.vcore.dk/shop/nb-x-...
Og for hele hule dælen den er lækker. Jeg har ikke hørt mine HDD siden jeg monterede den her i aftermiddag, og den sidder super godt. Det fede ved den er, at der kan monteres 2 HDD på samme ramme.
#0 Jeg overvejede den faktisk også,men så faldt jeg over den her,den har næsten samme system,der er så bare plads til 3 diske. Jeg kan klart anbefale den hvis man har brug for flere diske. 😉
#9 Antec P190, P182 og P180 kommer med gummiophæng til alle harddiskene der kan monteres i kabinettet, så det ophæng du har købt er ikke nødvendigt i sådan et kabinet, da Antec har tænkt på det.
#10 Det er der skam også i et Cosmos S da, jeg har bare ikke plads til den HDD rack hvori der kan sidde 4 HDD, og som er med gummibøsninger. Derfor dette køb.