Elitebruger
Tilføjet:
17-03-2009 02:19:43
Svar/Indlæg:
23132/740
Som overskriften siger: så søger jeg eventuelle brugererfaringer med ovenstående computer.
Vi kom til at kigge lidt for meget på den, og den ser mere og mere attraktiv ud. Der er dog et par ting jeg gerne vil have af vejen først:
1: Jeg/vi ved godt, at det ikke er en hurtigsprinter, men det er ej heller formålet.
2: Nogle skriver, at den føles plastik-agtigt. Har det hold i virkeligheden?
3: Er de 1.5-2 GB maks. tilstrækkeligt til flg.:
a) Windows Vista Business
b) iTunes?
c) DVD/DivX/Xvid film?
4: Der har også været forlydender om, at blæseren skulle køre konstant på visse modeller, er det noget du/I kan be-/afkræfte?
5: Den transreflektive skærm; er det bare salgsgas eller fungerer det rent faktisk?
Hendes behov er begrænset, og vores bedste alternativ er en velkonfigureret Lenovo 3000 V200, Dell XPS M1330 eller Dell XPS Studio 13.
Fælles for dem alle er, at de er langt over hendes budget på kr. 4-6.000,- men vi indså ret hurtigt, at hendes krav (fysiske dimensioner og optisk drev) ikke harmonerer med dét prisleje.
Nogle har også skrevet, at den skulle kune fungere som en fin primær, så længe behovet er begrænset - hvilket det jo må sige at være, eftersom hun er studerende og skal bruge den til:
- Noter
- Film/TV i toget.
- Musik
Vi har støvsuget nettet for reviews og videoer, og er ikke blevet meget klogere.
Nogle mener at den er for skrøbelig, mens andre mener, at den er tilpas fleksibel.
Nogle mener, at den larmer, andre mener at den er støjsvag.
Nogle mener at skærmen er noget lort, mens andre priser den til skyerne.
Så, som du kan se, er meningerne mange og brugerne ligeså
Hvis vi kunne få et par "danske" ord med på vejen, ville vi være meget lykkelige. På forhånd tak 🙂