Jeg ville gerne have nyt gfx. fordi jeg ville kunne køre alt på max, og jeg ville gerne være fremtids sikker, så ville sige 2 460'er i SIL ville være godt i forhold til prisen, og evt. som 2 GB frem for 1 GB på hver kort.
CPU ville jeg gerne op i quad core, så den også er med når der begynder og komme meget tunge programmer, og hvis jeg forstår rigtig, så arbejder en sandy meget meget bedre end en core 2 quad. :)
Ram og mb skal self. skifes eftersom der skal en ny CPU til, men jeg har ddr2 ram nu som køre 400 mzh duel så de skal skiftets det er alt for langsomt når jeg kan komme op på 1600 mhz. ddr3 ram, eller er jeg total forket på den ?
Ang. OC så er det banlyst, jeg kan clock med 150 mhz på duel core'en, alt over det bliver ustabil og comp. fryser eller crasher og mine ram samme problem.
Det jeg lige kan finde af cpu,ram.mb. og 2x 460 2 gb kort koster ca 7000 kr. hos SHG og 7500 kr. hos komplett, så det en slat, men det skulle gerne være det værd fpr det burde kunne føgle med det næste stykke tid ?
og det med mb og ram hastighed der køre MSI'et med 10600 og det andet asus med 14400 så asus burde da kunne klare det ikke? altså det er 1600 Mhz som rammen ville køre med på asus og "kun" 1333 på MSI? ?
Tilføjet...
Jeg har Nvidia's 3D vision så det er en grund mere til af få Sli og så bedre kort fordi det kræver en del mere af køre :) jeg kan ikke køre BF:BC2 på max med et kort og 3D og det samme med Metro 2033, og så vidt jeg husker er Metro DX 11 og det er mit 275 kort ikke så der er en god grund til af hoppe med på 400 serien :)
Slå mig rigtig hårdt hvis det er helt ude i skoven det her :)
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tvede d. 30-01-2011 14:26:52.