Synes det er alt for meget bøvl og alt for stor en tjeneste at spare 200kr om måneden på..
Synes det er alt for meget bøvl og alt for stor en tjeneste at spare 200kr om måneden på..
Noget ala denne funktion nu ønsker? http://www.opera.com/da/turbo
Du har sat dig for dyrt/lånt for meget der nu skal betales, hvis du ikke kan leve endda MEGET godt på en førtidspension. imo
Får selv alm. forhøjet førtidspension, har "normale" udgifter ala. tv internet, telefon husleje osv osv. og lever godt hvad mad angår
går endda på værtshus flere gange ugentligt og kan alligevel smide ca 1000- til side mdr.....
Du har sat dig for dyrt/lånt for meget der nu skal betales, hvis du ikke kan leve endda MEGET godt på en førtidspension. imo
Får selv alm. forhøjet førtidspension, har "normale" udgifter ala. tv internet, telefon husleje osv osv. og lever godt hvad mad angår
går endda på værtshus flere gange ugentligt og kan alligevel smide ca 1000- til side mdr.....
Du læser ikke hvad jeg skriver. Hvis du ikke gjorde det, ville jeg da gerne sige dig mange tak for din viden om hvordan jeg skal leve mit liv. Men du læser som sagt ikke #0. Men tak fordi du er her.
Tidligere brugt program kan ændre størrelse på billeder til få fylde mindre. Sende til chef evt ville bruge få megabyte data til ansøgning.
Vildt nok. Nogle side hårdt i den økonomisk. Selv på kontanthjælp, men aldrig finde på droppe min 20 mbit forbindelse.
Kontanthjælp er 1:1 med su. Mangler ikke penge, men kunne være sjovere med alm løn. Råd til bmw 320i.
Lange min forældre er liv kan altid låne deres bil. Jeg har bil selv om har mindste løn i Danmark.