Jeg har også dette kabinet, jeg syntes det er genialt. Ja, der er meget plads til div. dreve, men der er en forfærlig gang rod i kabinettet - Jeg har opgivet at ryde lidt op i det.
Jeg vil ikke sige at det er lydsvagt (det skriver ikke heller ikke noget om), Jeg har en volcano 9+...... DEN LARMER!!!!
I glemmer lidt beskrivelse om at frontpladerne (Til Cd-rom drevene), er meget skrøbelige, hvis man lige k0ommer til at skubbe lidt til dem - Kan de godt blive løse. I det hele taget virker plastikken på kabinettet ikke særligt hårdt, men passer man lidt på, går det nok.
Til temperaturmåleren, er jeg ikke helt enig, den fungerer helt fint, det er dog det hårdeste plastik på hele kabinettet, lyset er dog alt for skarpt, de burde også plasere det sådan at det lyste ned på displayet. Hvis man sidder i mørke og lige vil tjekke temp, kan man faktisk ikke se noget pga. det blænedende lys!
I har før anmeldt kabinttet her på sitet, der skriver i at strømforsyningen er af bedste kvalitet, og at Codegen er et af de førende mærker- Hvem skal man tro på?