3R System NEON

Diverse d.  05. oktober. 2002, skrevet af System
Vist: 370 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
05-10-2002 12:35:36
Svar/Indlæg:
0/11005
piiishans

Superbruger
Tilføjet:
06-10-2002 00:31:26
Svar/Indlæg:
2/0
Jeg har selv et neon light og jeg kan ikke genkende den model der er blevet anmeldt her. Mine fan's er ikke temparaturstyrede, men styres af turbo-knappen til at køre 5 eller 12 v. Desuden har mit kun plads til 5 stk. 3 1/4 drev.
Den originale side er ikke værre at sætte på end på andre kabinetter. Plexiglassiden er dog lidt værre idet den kan bøjes pga. det manglende metal.

Hvis du køber et neon light, skal du altså være opmærksom på, at du måske ikke får den model der er anmeldt her. Alle andre sider jeg har set er nemlig uenige med specifikationerne i forhold til www.hardware-test.dk .

Det er forresten heller ikke alle forhandlere, der leverer en strømforsyning med kabinettet.

be@vis

Superbruger
Tilføjet:
06-10-2002 10:52:43
Svar/Indlæg:
481/150
Ja, det er godt du lige siger det med blæserne...netop det var jeg nemlig i tvivl om. Inde på deres side står der at blæserne styres digitalt, men det gør de ikke!. De styres af turbo knappen på fronten.

Altså, vi tester en del kabinettet for tiden, og jeg er ikke særlig interessert i at skulle installere bundkort i dem alle for at se hvordan det ser ud osv. Derfor opstod denne fejl, så tak for din opmærksomhed. Jeg gik ud fra at 3R System skrev noget på deres hjemmeside der var rigtigt, men man kan åbenbart ikke stole på dem.

Layer

Superbruger
Tilføjet:
06-10-2002 11:42:13
Svar/Indlæg:
1/0
Jeg har også dette kabinet, jeg syntes det er genialt. Ja, der er meget plads til div. dreve, men der er en forfærlig gang rod i kabinettet - Jeg har opgivet at ryde lidt op i det.

Jeg vil ikke sige at det er lydsvagt (det skriver ikke heller ikke noget om), Jeg har en volcano 9+...... DEN LARMER!!!!

I glemmer lidt beskrivelse om at frontpladerne (Til Cd-rom drevene), er meget skrøbelige, hvis man lige k0ommer til at skubbe lidt til dem - Kan de godt blive løse. I det hele taget virker plastikken på kabinettet ikke særligt hårdt, men passer man lidt på, går det nok.

Til temperaturmåleren, er jeg ikke helt enig, den fungerer helt fint, det er dog det hårdeste plastik på hele kabinettet, lyset er dog alt for skarpt, de burde også plasere det sådan at det lyste ned på displayet. Hvis man sidder i mørke og lige vil tjekke temp, kan man faktisk ikke se noget pga. det blænedende lys!

I har før anmeldt kabinttet her på sitet, der skriver i at strømforsyningen er af bedste kvalitet, og at Codegen er et af de førende mærker- Hvem skal man tro på?

be@vis

Superbruger
Tilføjet:
06-10-2002 11:52:26
Svar/Indlæg:
481/150
Altså, hvad angår Codegen er det lidt personlige holdninger. Jeg har kun dårlige erfaringer med dem, så det er selvfølgelig hvad jeg vil sige om dem. Jeg tror ikke på at den yder 350W stabilt, og det er også hvaed jeg har hørt andre sige...

Lyset synes jeg ikke er for skarpt, uanset hvad kan du jo ikke tjekke temperaturen uden at tænde lys, siden der ikke er baggrunds lys i displayet.

Grunden til at jeg faktisk ikke har skrevet noget om frontpladen, hvilket jeg kan forstå nu ville have været en god ide, er fordi jeg rent faktisk kom til at hive de 2 øverste 5.25" åbnings-mekanismer itu, så jeg fik aldrig bedømt det. Det er meget skrøbeligt og billigt materiale der er brugt. Jeg vil lige opdatere testen med det.