Jeg tror helt klart ikke jeg vil anbefale dette kabinet.... Der er nogle bittesmå detaljer som irriterer mig utrolig meget.
For det første firewire kablet som stikker ud på bagsiden.... Det er irriterende og overflødigt, og ser slet ikke godt ud at have til at sidde der eller inde i kabinettet. Afmonterer man kablet ser det ikke godt ud på fronten.
USB ledningen, er separeret dvs der går ikke en ledning ned til bundkortet men ni, og man er nødt til at konsultere bundkortsmanualen for at finde ud af at tilslutte det korrekt. Det kan være en teknisk affære for folk som måske har svært ved at læse den slags dokumentation.
Udover det er USB ledningen ALT for kort. Den kan ikke nå ned til USB connectoren på mit spritnye Asus kort. Så alternativet er lissom med firewire ledningen at den egentlig kun fylder i kabinettet.
Så har vi fan controlleren. Der er problemet at man ikke engang kan koble de 5 indbyggede fans til, hvilket jeg synes der er stort behov for, for det er dem som larmer mest. Man kan selvfølgelig lave eller købe en lille adaptor ledning.. Men alligevel...
Desuden bruger den et alm. Molex kabel hvis man vil tilslutte CPUen på den, og ikke CPU udtaget fra bundkortet. Endnu en skandale da man alligevel skal have en ledning på bundkortet. Dvs. et molex stik er brugt, og cpu udtaget på bundkortet er brugt!!!
Hvad mangler vi så? Nåhh jah... selve displayet med temperaturen. Her har vi så ENDNU en irriterende ledning som skal placeres hensigtsmæssigt i kabinettet. (OBS! pas på blæserne!!). Det er som skrevet ovenfor en tynd ledning så den er nem nok at gemme af vejen.
MEN så kommer problemet. Displayet kører på BATTERI!!!! Desuden kan man ikke slukke for displayet, så det vil ALTID være tændt. Det er faktisk også tændt når du tager det ud af papkassen. SKANDALE!!! Mit batteri er allerede udløbet her efter 1½ måned!!
Konklusionen må derfor være at det er noget være bras det hele :). ThermalTake har lavet alle tiders kabinet her, og så tænker de sig fandme ikke om når de laver den øverste boks der. Det er så små ting som har ødelagt helhedsindtrykket, og det er ting man ikke opdager før efter man har brugt kabinettet et stykke tid. De problemer det kabinets kasse med USB, firewire osv. har forvoldt mig er nok til at jeg har fortrudt mit køb.......