Logitech MX700

Diverse d.  03. december. 2002, skrevet af KillDish
Vist: 1991 gange.

KillDish

Superbruger
Tilføjet:
03-12-2002 15:16:44
Svar/Indlæg:
12/2
,

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
Mumrik

Superbruger
Tilføjet:
04-12-2002 15:21:58
Svar/Indlæg:
1/0
"Det er en dual optisk mus
som skulle opdatere sig selv lige så hurtigt som en alm. mus med ledning."

Nej, det er ikke en dual optisk mus... Hele MX-serien har kun ét "kamera", men det er hurtigere og bedre end den"gamle" dual-metode

Hasse

Superbruger
Tilføjet:
04-12-2002 16:22:25
Svar/Indlæg:
2/0
Hejsa...!

Jeg har selv denne mus, og jeg vil sige at den er kanon...! Det er virkelig det bedste stykke hardware jeg har købt i lang tid..! Det med scroll hjulet der ikke reagere hurtigt nok (og nogen gange slet ikke), havde jeg også et problem med...! Derfor undersøgte jeg sagen, og fandt ud af at er en fejl i nogen af de gamle mouseware drivere, hvis man lukker mousewaren virker det 100%+++ Her for et par dage siden kom der en ny mouseware (9.75) Hvor scroll hjulet virker 120%....! så det er bare at hente den fra www.logitech.com !

be@vis

Superbruger
Tilføjet:
04-12-2002 19:35:15
Svar/Indlæg:
481/150
Hvor lang tid holder musen på standard batterier?

Hasse

Superbruger
Tilføjet:
04-12-2002 22:01:40
Svar/Indlæg:
2/0
Jeg ved det faktisk ikke, jeg er aldrig løbet tør...! Men mit gæt ville være ret laaaaaaaang tid...! Jeg kan sidde og arbejde med den i 1½ time, og når jeg sætter den i laderen siger den at der er fuld batteri på...! Og det bliver faktisk lidt af en vane, at man bare smider den derop i, når man er færdig..! Det er hurtigt og dejligt nemt!! Derved undgår man også det ret irreterende lys, der står og blinker om natten, (som laseren faktisk gør på mange af de andre optiske muse!) Musens laser slukker nemlig , når du sætter den i opladeren!!

-Hasse-

KillDish

Superbruger
Tilføjet:
05-12-2002 20:09:05
Svar/Indlæg:
12/2
Beklager sq, men tror du har ret Mumrik!
Angående levetid på batterierne kan jeg indtil videre også tilslutte mig Hasse. De kører da endnu! Har hørt andre steder fra at de har problemer med dem. Ved ikke om de bare har været uheldige.

SeBenZa

Superbruger
Tilføjet:
09-12-2002 22:44:57
Svar/Indlæg:
1/0
Ja jeg overvejer at udskifte min Razer Boomslang 2000 med denne logitech mus... Men hvilken måtte skal jeg bruge????

KillDish

Superbruger
Tilføjet:
09-12-2002 23:45:01
Svar/Indlæg:
12/2
Det var der den kørte bedst! .......syntes jeg! Hehe! 🙂

ZLiZer

Superbruger
Tilføjet:
10-12-2002 12:26:42
Svar/Indlæg:
1/0
Hey allesammen.
Hvis der er nogen som har nogen tegninger over vandkøleprofiler til en socket 478, som man selv laver ? kan lave det på arbejdet .. Så det ville være fedt ..
Mvh ZLiZer The One And Only

swayspoon

Superbruger
Tilføjet:
15-12-2002 21:46:09
Svar/Indlæg:
1/0
ingen tvivl.....fUNC 1030....der SLåR alt..når det gæler otisk...Icamat..er virkelig god til weel-mouses....men til optisk er fUNC uden tvivl det bedste.....det kan du også læse i ALLE tests....bruger selv fUNC og det er de bedste 250 kroner jeg nogensinde har brugt...det kører som en drøm.....🙂

kogt

Superbruger
Tilføjet:
22-04-2003 22:00:59
Svar/Indlæg:
4/1
jeg mener at oplade tiden for mx 700 er kun på små 10 min. :e

og hvem kan ikke klare en lille pause fra computeren... ellers kan man faktisk oxo klare sig fint uden mus.... hvis man kan styre sine spille trang!!! :l

Jimmi

Overclocker
Tilføjet:
11-06-2004 14:14:06
Svar/Indlæg:
7/2
Vi har sådan en mus oppe på kontoret, og jeg må sige at jeg syntes den er for fed!!

Den ligger kanon i hånden, og så har den en rigtig hurtig opdateringshastighed.
Det rigtig den er tung men har ikke haft nogle problemer med det endnu, nok også fordi den ikke bliver brugt til spil.

Hvor længe den holder strøm, kan jeg kun sige at det er LAAAAAAAANG tid.

Det er kun mig der smider den i laderen oppe på kontoret, da de andre ikke gør dette (nok fordi de ikke lige tænker over det)
Og det længeste stykke tid jeg har prøvet at bruge den er fra mandag til tirsdag ugen efter!!!
Altså i 8 dage, og det er altså med brug fra kl 10 til 17 hver dag, - lørdag!

Så den mus kan klart anbefales til alle som står og overvejer at købe sådan en!