Pen Pointer II

Diverse d.  28. marts. 2003, skrevet af MrASS
Vist: 842 gange.

MrASS

Elitebruger
Tilføjet:
28-03-2003 08:27:58
Svar/Indlæg:
25/47
Tja igen igen er det et Sandberg produkt

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
agandersen

Overclocker
Tilføjet:
02-12-2004 21:50:37
Svar/Indlæg:
1/0
Helt ærlig tror at du skal prøve at se hvad det er for et pragtfuldt produkt du har fået i hånden, det er den helt rigtige værktøj , når du laver grafik og skal fjerne baggrunden i et billede. jeg giver dig ret i at den ikke er god til erstatning for musen, hvis du sidder og spiller. Men ellers må jeg råbe højt at du har helt misforstået pen pointerens formåen.
da jeg første gang fik min i hænderne så var jeg ved at smide den ud af vinduet og direkte i skraldespanden.
Men fik det råd at lægge min mus til side i 14 dage og kun bruge pen pointeren og tro det eller lad være men hvordan bruger man en mus. det er tre år siden og jeg elsker min gamle penpointer og ville gerne at der var penge til at købe en af de nye men det er en drøm. måske en dag, men helt ærlig du har ikke vidst hvad det produkt du fik i hænderne kunne/kan
Jeg elsker min og kan ikke undvære den.
ærgelig at du ikke forstod at bruge den, den er pengene værd
VH AGA

NPI

Superbruger
Tilføjet:
02-12-2004 22:55:07
Svar/Indlæg:
406/1
#1 ja en pen skal ikke bruges som alternativ til en mus, men pen pointer serien kan ikke måle sig med wacom's produkter som slet ikek er så vandvittigt meget dyrere...

projekt

Overclocker
Tilføjet:
08-02-2006 18:33:35
Svar/Indlæg:
1/0
Prøv at teste Trust Wireless Scroll Tablet 1200-V2
Det er en A4 digitizer og den er suveræn at arbejde med. Man kan begrænse området man arbejder på og den er væsentlig billigere end Wacoms produkter.