#8 - Du må lige underbygge dine udtalelser lidt. Jeg kan ikke se hvad der gør min artikel uegnet til at ligge på Hardware-Test.
Det står i artiklen at jeg brugte et <I>"Waterchill vandkølesystem"</I> og en "<I>Prometeia kompressorkøler"</I>, så jeg er uforstående overfor de manglende oplysninger om disse. Indrømmet, ALLE oplysninger om spændinger er ikke sat på skrift i artiklen, men hvis du kigger på de screenshots der er fra Cpu-Z, kan du aflæse spændingerne.
Resultatet med Prometeiaen er følgende (klippet direkte fra artiklen): <I>"3000+ versionen nåede op på 2770 MHz stabilt med Prometeia kompressorkøling, ved en spænding på 2 volt."</I> Håber det besvarer dine spørgsmål om køling, spænding samt stabilitet.
Jeg har ikke nævnt det omtalte 266/333 "jumper-mod" i artiklen, da det ikke hjalp en pind. Der er også noget snak om at det skulle give øget stabilitet hvis man skærer en bro på CPU'en over, men det er der to grunde til at jeg ikke prøvede:
1) Det var ikke mine CPU'er og jeg måtte ikke modificere dem.
2) Der er ikke nogen forklaring på, hvorfor det skulle hjælpe. Hvordan forklarer man så ens bagtanker bag moddet?
Til sidst vil jeg gerne videregive en kommentar fra Vidar fra Overklokking.no. Han har en 2800+ som overclockker strålende med luftkøling. Så det er ikke alle 2800+ CPU'er der er skabt ens. Han har dog ikke givet nogle oplysninger om hvilken stepping den er, bortset fra at det er en af de første 2800+'ere der kom til Norge.