Hjælp til firewire kabel til epox bundkort

Diverse d.  25. maj. 2003, skrevet af System
Vist: 622 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
25-05-2003 01:29:24
Svar/Indlæg:
0/11005
Jeg mangler et længer kabel til firewire til en epox 4gea+ bundkort, kablet skal være ca 45 cm langt og have 2 små flade 8 bens stik som skal sættes på bundkortet helt nede i bunden under den nederste psi port, det kabel der følger med bundkortet er kun 30 cm og dette er ikke langt nok da det skal gå uden om lyd og grafikkort for at kunne sætte det i en ledig hul i kabinettet som er oven over grafikkort. jeg har ledt og kigget mange steder men kan ikke finde nogen der har et sådan kabel, er der nogen der ved hvor jeg kan købe et sådan kabel ???.
Kan det evt. lade sig gøre at lodde at stykke kabel ind i det kabel jeg har?? eller risikere jeg at brænde mit bundkort af ???
Late
 
Superbruger
Tilføjet:
03-06-2003 10:17:01
Svar/Indlæg:
5/0
Det lyder da utroligt at du ikke kan nå med et 30 cm. kabel?! Hvor stort et tower har du stående? Skal firewire udgangen (IEEE 1394) sidde på fronten eller bag på kabinettet? Selv der synz jeg ikke du skal give dig i kast med at lodde på mobo - rigtigt dårlig ide! Med mindre du kender en fandens masse til elektronik og ved præcis hvordan det skal gøres ;)