Test af Powerfluid Transparente blæsere

Diverse d.  05. august. 2003, skrevet af MrASS
Vist: 904 gange.

MrASS

Elitebruger
Tilføjet:
05-08-2003 14:24:38
Svar/Indlæg:
25/47
Så har vi haft Powerfluids 80 & 120 mm transparente blæsere til test

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
Surfmaster

Superbruger
Tilføjet:
06-08-2003 09:03:57
Svar/Indlæg:
83/3
Fedt nok med en opfølgningende test af disse blæsere
http://www.overclocking.dk/new...

Jeg står netop og skal til at investere i 2 stk af 120mm modellen, og så er det fedt at se, at de ikke larmer ved 5V, det blev der ikke testet for i den anden test!

Skal dog bare se om der snart kommer gang i cyberbox.dk de har dem også.

Erroneus

Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2003 15:32:36
Svar/Indlæg:
673/19
Hvis jeg sq ud og købe en 120mm, vil jeg nok købe en Enermax UC-12FAB-B. De har sq nogle gode specs og kan indstilles til ikke at sige ret meget.

Erroneus

Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2003 23:58:15
Svar/Indlæg:
673/19
Produktet er venligst udlånt af: www.chippen.dk ... mon ikke chippen.dk er ret ligeglad, da henviser til dere side i artiklen..

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2003 00:01:22
Svar/Indlæg:
6624/113
Der tror jeg ikke du skal bekymre dig mester....

Hvis diverse hardware sider og firmaer vil have ting til test her, så må de jo lissom være med på at der bliver vist billeder fra deres side..? Hvis ikke vi som skribenter får at vide at vi ikke må vise billeder af produkterne fra forhandlernes side, så er det lidt svært at gennemskue hvor man så skal skaffe dem...

Og så er der vist noget med at det er strafbart at påstå man har copyright på noget som man IKKE har det på...??

:00 :00 :00 :00 :00

Crispo|

Superbruger
Tilføjet:
08-08-2003 00:29:52
Svar/Indlæg:
72/6
OMG da det var da oss noget at hænge sig i!!! et SØLLE billede af en SØLLE blæser.... SLAP DA AF mand!!! kunne da forstå hvis det var af din kone!

Surfmaster

Superbruger
Tilføjet:
08-08-2003 08:12:38
Svar/Indlæg:
83/3
#4 Du må gerne købe min! Det er da den værste blæser... Kan godt være den har gode specs, men det der lille potmeter til regulering af hastighed holder ikke så lang tid (ca 1år) og så skal man bare lige røre den så skifter den hastighed som den har lyst :(

Nej for hvis du bemærket det, er der mindst et indlæg i en nyhed eller lignende, hvor folk blir sure... :l Den er sikker hvergang!

Bare se i nyhederne på forsiden! Hver anden nyhed er der altid en der siger, at han har posted den før, eller selv set et andet sted...

(sorry skulle lige lukke lidt crap ud) :r

The

Chefredaktør
Tilføjet:
08-08-2003 11:29:10
Svar/Indlæg:
4741/1690
Vi beklager hvis vi har benyttet billed materiale fremstillet af Tweakup til Chippen - og vil tage denne problematik op med Chippen.

Mvh

Steen

Surfmaster

Superbruger
Tilføjet:
08-08-2003 13:23:38
Svar/Indlæg:
83/3
Nå men tilbage til blæserne...
Når jeg får den med posten engang i næste uge, kan jeg da prøve at sammenligne med min enermax UC-12FAB-B.
Det bliver selvfølgelig ikke nogen professionel test, men det bliver da forhåbenligt et resultat som jeg ihvertfald selv ka bruge, til at se om det kunne betale sig at skifte...

I'll be back

Crispo|

Superbruger
Tilføjet:
08-08-2003 15:04:19
Svar/Indlæg:
72/6
lol TB :) ja lad os få smidt nogel af dem afsted!!

MrASS

Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2003 12:22:47
Svar/Indlæg:
25/47
Har ikke lige det nødvendige værktøj for at kunne måle flow, Støj og diverse andet.
Men jeg kan fortælle at 80mm modellen næsten hamler op med en Y.S Tech 70mm 10K Rpm blæser, monteret på en Swiftech MCX4000.
Her er der en forskel på 3 grader ved full load, til Y.S Techs fordel.
Men til gengæld er der også en verden til forskel i støjniveau.

Mr.Tweakup, ked af det med billedet.
Mit digicam er desværre gået i fubar mode, og ville absolut intet ondt, med at låne billedet. men jeg har dog fået det indtryk at det var Chippen selv der åbenbart skulle producere disse blæsere, og af den grund har jeg lånt billedet fra hans side. At du så har haft redigeret/lavet det selv syntes jeg ikke at have kunnet læse nogen steder. Og ud fra at du nu selv har haft lånt produkterne af Chippen, var det jo yderst tænkeligt at han havde leveret billederne til dig.

TB er ked af hvis du ikke kan acceptere at jeg bruger lidt slang i en artikel.

Men vil til hver en tid, heller læse en artikel fra personer der kan vride ord lidt, så der kommer lidt sjov ud af det, istedet for det sædvanlige kedelige teknik snak.

Det kan da godt være at "testen" ikke er specielt sjov, men det er nu min måde at tilføre noget andet.
Er det måske også ved at være æraens ende på smileys ??

[G.N.U.]

Elitebruger
Tilføjet:
21-04-2004 02:44:22
Svar/Indlæg:
2175/21
hvordan er det det er med de der 5-7 og 12 volt, hvilke ledninger i et af stikkene afgør om de får hvad :)