hvad er det værst i har været ude for med jer

Hyggehjørnet d.  13. august. 2003, skrevet af The fox
Vist: 842 gange.

The
 
Superbruger
Tilføjet:
13-08-2003 11:27:38
Svar/Indlæg:
613/20
hvad er det værst i har været ude for med jeres computer?
og hvad er den størst fejl i har lavet med jeres computer??

Det værst jeg har prøvet er at min GPU kørler Smeltede!!!!
Min størst fejl er at jeg havde glemt at rense min CPU kørler, men min CPu overlevet da :)

ressurex
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-08-2003 19:37:25
Svar/Indlæg:
224/94
Worst Mistake:

det værste jeg har været ude for er at skulle spæne ud fra et bad på mit daværende kollegie og tage telefonen på værelset.
Mutter spørger om det er i orden at de kommer og siger dav i weekenden, og jeg siger AAAAARG!!!.

hvad Mutter efter 10 minutters forklaring fandt ud af var at jeg havde stukket min våde tommeltot ind i min kabinetsløse pcer.
Derved fik fået del-undelyne-mig det klammeste stød op i Bollerne jeg nogensinde har oplevet.

Biggest mistake:

Min største fejl var da jeg som 16 årig pillede bagved min Fatters nye pcer, en daværende IBM Aptiva 133 Mhz, til 35000 kr.
Strømforsyningerne dengang kunne OGSÅ slåes på 110 volt bagved, og det sagde skrald.!! mega skrald !!!

hele skidtet brændte af, og IBM Erhverv support dengang tog meget for teknisk support. Det kostede dyrt.!
Men Fatter blev go igen.....
og hva faen.. jeg giver ham nok et barnebarn snart.
så er alt på plads´vel..

:)



The
 
Superbruger
Tilføjet:
14-08-2003 08:22:06
Svar/Indlæg:
613/20
1# LOL

Kom nu, vi er 16053 registrerede bruger, nogle må da lavet noget sjovt eller har været uheldig med deres computer !!



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2003 00:58:03
Svar/Indlæg:
23132/740
Worst/biggest?

Dummeste:
Tabe min konfirmationscomp på gulvet.
Konfig.:
P200mmx
32mb ram
s3 virge (eller var det et trio... ka' sq ikke huske det)
soundblaster AWE64 eller så'n noget...

osv. osv.

Bang skrald!

Det var sgu ikke fedt at fortælle vennerne om den :p

En anden dum en. Noget lign. #1. Jeg sad (nøgen) og makkede med svinet (computeren). Den lå på gulvet, det var et midi-tower som lå på siden. Jeg havde gang i den for lige at tjekke... "noget". Da jeg så lige skulle læne mig ind over compen for at få fat i min (elskede) skruetrækker, da jeg lige måtte ta' fat i radiatoren for at holde balancen... *zapp*

Jeg har eddermame aldrig nogensinde været så forskrækket som da min diller fik stød :o Nørj det var uhyggeligt!

Worst: pille køleren af min (totalt nyindkøbte) AMD K6-II 400@550MHz.... mens den kørte *fuck*

Biggest: at gøre det samme nummer med den nye cpu jeg købte bagefter.... :x



The
 
Superbruger
Tilføjet:
19-08-2003 11:51:37
Svar/Indlæg:
613/20
4# Surt at smadder sin nye computer :D , lag mig gætte, den du fik den computer af blev lidt sur over du tabt den :D



RainMaker
 
Superbruger
Tilføjet:
19-08-2003 14:55:48
Svar/Indlæg:
637/15
jeg tabte da min gamle K6-2 500MHz den fik bare tæsk, der var rigtig mange ben der var bukket, meen efter en times slid. så kom den da op at køre igen ;)



Lynge
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2003 20:13:21
Svar/Indlæg:
485/57
.



GORK
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2003 20:56:23
Svar/Indlæg:
676/43
Jeg købte Storms gamle peltierkøling til en billig penge, det kostede en del CPUer + bundkort inden det blev rigtig godt LOL

Derudover:
Utæt vandkøling et par gange, kondens ved peltierkøling, pille køler af mens systemet kører, hive CPU ud mens den kører, få hugget et stykke kød af en fingerspids i en delta blæser (godt det i mit tilfælde var fingeren LOL) Fingre i random blæsere, glemme at tænde pumpen til vandet...... Tror jeg efterhånden har prøvet det hele LOL



Kim
 
Superbruger
Tilføjet:
20-08-2003 00:54:01
Svar/Indlæg:
772/50
Det værste jeg har lavet,
ja da man startede sin interesse for computere vidste man ikke en skid så jeg ville få en computer til at køre hurtigere og havde set at hvis man fjernede en jumper gik MHz ned(har været heldig) hmm tænkte Kloge mig jamen så må vi vel bare smide en hel masse jumpers på hvor der var plads til dem.....ja gæt hvad der skete.

Det værste jeg har oplevet, N00bs der spiller kloge(Computershoppen).........ja jeg ved det godt men det er laaaaaang tid siden. ellers var det da jeg tog mit vanta ud af min mors maskine og tog køleren af og fandt en cocktail af Arctic silver klister stads fra dengang den var ny og måske også superlim-Gel, det hele havde været udsat for sådan en varme at det var størknet og lidt brændmærker i det, hvis i så billedet ville i ikke tro at det overlevede men det køre endnu og det er også mørkt på bagsiden pga. Oc.

Jeg er så også sikker på at har man interreseret sig for elektronik eller lign i lang tid så har man også oplevet at man måske har ekpsrimenteret for meget så det er gået istykker især da man var mindre.



Sorte
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-08-2003 16:52:42
Svar/Indlæg:
684/95
Hmmm, værste oplevelse var faktisk da jeg efter to år fik computer igen, i de 2 år var jeg blevet en rigtig n00b, så det første jeg gjorde da maskinen kørte var selvfølgelig at pille ved den "STORE" 80mm blæser, jeg var jo vant til de små på amd k6..... og lige som det var så spændende at mærke blæsten..... KAAAABAAAAANG.... så fik jeg eddermame fingrene i den klamme Tt blæser med 5000 omdrejninger i minuttet.... damn, der knækkede to vinger og profilen skvattede af..... jeg var sq ved at skide i mi bauser, men heldigvis var det kun blæseren der døde :)

Den anden værste oplevelse var, da jeg skulle lave det berømte 9500np-9700pro mod, på mit ny erhvervede CLub 3d kort til 1500 bobs.... 35 minutter senere var jeg nød til at bestille et 9800pro, for der var mit 9500np afgået ved døden :(



RainMaker
 
Superbruger
Tilføjet:
20-08-2003 19:04:36
Svar/Indlæg:
637/15
#9
det er ikke pænt at grine men LOL!!!
var også ved at dø af grin da du fortalte mig det, sidste gang vi mødtes ;)



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-08-2003 00:39:20
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #5 Næh egentlig ikke. Men jeg fik sq selv lov til at betale for rep. ☹

hvis man kan sige "værste man har været ude for". Tror jeg også jeg vil nævne en episode med en kammi ( som nu går på handels ... :00 ).

Han var mildest talt "idiot" til dem der med knapper og tastatur...

Han havde probs med sin spand, og jeg ville selvfølgelig hjælpe ham.
Han havde glemt at sætte de ene af de gamle strømstik i. I ved, dem hvor de sorte ledninger skal vende ind imod hinanden.

Jeg "listede" stikke i. Og sagde (for sjov), at der nok ikke var andet at gøre end at be' til de højere magter og kæle lidt for compen. og gi' den et lille klap.

Det gjorde vi så... :00 :00 :00

"Kære himmelske fader... bla bla bla". Sad og nussede computeren lidt fræk omkring 'reset'-knappen. Et lille klap "bagi".

Og så tændte jeg for den!

... I skulle have set ham i hovedet :e :e :e

ca. 2-3 mdr. efter hvor jeg havde lovet at installere en ... "back-up" af et program på hans comp. Skulle han lige tænde compen.
Gæt hvad n00ben gjorde...

- ganske rigtigt, han sad og messede hvores lille mantra, og tændte så for lortet. Jeg var ved at pisse i bukserne af grin. Han blev bare sur på mig og spurgte hvorfor jeg sad og hulkede af grin. Da måtte jeg krybe til korset og fortælle ham at jeg havde lavet pis med ham, og jeg at jeg da også havde troet at han havde forstået "joken"....

"næh!? Så'n har jeg sq hele tiden gjort, siden du viste mig det!"

... jeg sagde ikke mer' :00 :p :e



SoberStawa-awa-fish
 
Superbruger
Tilføjet:
21-08-2003 08:29:46
Svar/Indlæg:
18/2
Jeg har vendt en ramblok forkert. Det mistede jeg ram blokken ved og mit bundkort. Men hva, så kan jeg lære det.



DaTaN
 
Superbruger
Tilføjet:
25-08-2003 15:45:14
Svar/Indlæg:
103/19
12< Lol! Den perfekte joke?



Hellslayer
 
Superbruger
Tilføjet:
26-08-2003 10:44:34
Svar/Indlæg:
61/3
jeg har haft siddet hjemme og roedet med en p200 og skulle til at tænde den... men den psu den havde fået havde være lidt mærkelig inden da... "Nå, fuck det" tænket jeg og satte stikket i...
KAPOWW!!! jeg fik et sygt knald over fingerne og sprængte alle sikringerne i huste... og jeg ristede mobo, ram og psu (sæfølig...)
men cpu og hdd overlevede mirakuløst :o

Best regards
Hellslayer



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2003 00:54:17
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #14

Hva' mener du? 🙂



Hunden
 
Superbruger
Tilføjet:
27-08-2003 10:37:51
Svar/Indlæg:
406/19
Tror det værste jeg har oplevet var engang da jeg biksede med en pc der ikke lige ville starte. Det var dengang, ak ja, hvor man var øhm... en prins-pilfinger.

Den stod oppe på et bord og jeg forsøgte så lige at vippe switchen på PSU'en til 110v.

Det skal lige sige at der overhovedet ikke var liv i den så jeg lagde ørene hen til nær psu'en for at lytte efter.

Jeg tændte.....

KNAALD!

Shit et shock jeg fik :e

men øhm... den blev afleveret da der var garanti på og, gæt hvad, vi fik en ny PSU :D



The
 
Superbruger
Tilføjet:
29-08-2003 18:02:00
Svar/Indlæg:
613/20
17< LOL, det gjore godt at få rendst sine øre ud eller hvad? jeg tænker på et knald der kom :D



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2003 00:16:14
Svar/Indlæg:
23132/740
Damn! *SKRALD!*...

Jeg har hørt et par kondensatorer og et par 9V batterier der er gået i luften, men en 230V psu... :x ;) :p



Pioneer2k
 
Superbruger
Tilføjet:
28-04-2004 22:12:39
Svar/Indlæg:
870/45
#19, så meget larmer det sq heller ikke :e

Hvis du vil høre noget der larmer, så skal du bare tage en 1 Fahrad kondensator til Car-Fi, og vende den forkert, så skal du eddermagene ikke være for tæt på, det siger BOOOOOM!!!! :e :e :e

Det kan ikke anbefales at prøve, men jo det virker :p