Hmm transfer rate, vil du seriøst have jeg skal lave en test hvor jeg flytter data fra et sted på hd`en til et andet sted på HD`en, for så er det spild !
Og hvad så med at flytte data fra denne disk til et Ide disk, tror heller ikke det gir det fulde af disken.
Nå men så flytte data fra en partition på disken til en anden partition på disken, tjaa det kunne vel give noget, ja nedgang i diskens totale ydeevne !
Det er måske dette du mangler :
Buffered read : 99 mb/s
Sequential read : 68 mb/s
Random read : 15 mb/s
Buffered write : 85 mb/s
Sequential write : 59 mb/s
Random Write : 20 mb/s
Average access time : 3 ms(estimated)
Er det transfer rates nok, for er det, må du lære at kigge på de medølgende billeder !
Eller må du jo lige nævne specifikt hvad det er for transfer rates du mangler så skal jeg skaffe dem til dig !
Du har ret i at der næppe er nogen der bruger disken til PCMark og SiSoft Sandra, men folk vil have tal på hvad denne disk kan.
Desuden, så er det faktisk det vi bruger til at teste alle vore diske med, af hvad jeg har set PT.
Sidst men ikke mindst, hvad er det lige du gerne vil en disk skal kunne når du har den som styredisk, det er da at du har så hurtig en søgetid som muligt. Og det har du også her.