#103 / Frederik19
Hvor bor du henne?? jeg vil godt lige tale med dig om dit råd ang. destilleret vand.
For da jeg læste at det ikke kunne lede vand, troede jeg at jeg havde opfundet den "dyvø talærkønd" og smuttede ned i råd&dåd efter 30 liter af stadset, samt en tube silicone. derefter tætnede jeg mit kabinet, indeholdende:
1 stk ic7max3
1024mb dual geil pc4000
1 stk r800pro
2 stk 500w psu
4 raptor diske på 37,8 gb
osv.
Problemet er nu at dit råd var SÅ skod. Så da jeg efter at have tætnet det med silicon, fyldte jeg nøjagtigt 28,6 L destilleret vand i det, satte strøm til....FZZZZZZzzzzzzt der røg der en mast sikring og Energimidt måtte komme og udskifte den.. kostede 4000,-, foruden de 143 okse mørbrad´r jeg havde i fryseren, der tøede op, og mine akvariefisk til knap 500 stykket (der var 20)
For slet ikke at tale om mine planter ude i skunken
( ;) fik i den ? ) der måtte undvære lys og varme, og som følge deraf gik ud, alt dette beløber sig til en samlet værdi på op imod 20.000,- som jeg godt vil have igen.
Jeg skulle måske sige at dem jeg "holdte planterne" for arbejder med et fagudtryk der hedder "dummebøder" (noget helt specielt for deres branche) , og de vil således også gerne tale med dig. så oplys lige navn og TLF.#
Så vil jeg kontakte dig, så vi kan få denne sag bragt ud af verden.
Og til alle andre, der er ingen fornuftig grund til at tro at destilleret vand eller denatouriseret vand IKKE skulle lede strøm
Der er faktisk kun nogle ganske FÅ syntetiske olier, samt kemikalier (same shit) der ikke vil lede støm.
Der er til gængæld al mulig grund til at tro at frederik19 er under påvirkning af euforiserende stoffer, når han udtaler sig SÅ skråsikkert om noget han tydelivis ikke har en stand forskid på !
**disclaimer**
ingen hardware, fisk, planter eller oksemørbrad kom til skade under dette indlæg. Alle personer på nær frederik19 er fiktive, al sammenligning med faktiske personer er tilfældig, og ikke ment som nogen trussel på nogen måde. Blot en påmindelse om HVOR naive nogle folk er, og som følge deraf, HVOR påpasselige man må være med sine udtalelser.
/TorQue