Fin test Sajmon!
Mht. produktet så synes jeg IKKE det er så skidt! Det ER jo billigt af et komplet sæt at være!
Men der skal nok et par modifikationer/ændringer til! Først og fremmest så tror jeg ikke væske køleren er beregnet til at sidde foran PSU'en - det virker omsonst! Det gælder jo om med vandkøling at få det du køler på så langt ned imod rumtemperatur som muligt! Dette bliver iøvrigt sværere og sværere jo længere man kommer ned!
NÅ! men jeg tror den er designet til at sidde foran det extra blæserhul, der ofte sidder bagpå tower kabinetter! Det ville være en god ide at flytte den der ned... :i Så summer blæseren heller ikke så meget...
Mht. GFX kølehovedet, så smid det væk! Radiatoren er langtfra stor nok til at køle alle 3 hoveder - det vil give et par grader eller 3 hvis ikke mere...
En sidste ting man kunne gøre, er at planslibe og polere kølehovedet - det ville også give noget - den bund ligner jo en pløjemark! - Men man kan heller ikke forlange ret meget for 699,- Frem med noe' korn 1000 og et par pilsnere!
Go fornøjelse!
Mvh. Jesper