TFT-skærm Xerox 19" XL795D Glas/Sort/Alu. DVI

Diverse d.  15. oktober. 2003, skrevet af @nnette
Vist: 7164 gange.

@nnette

Superbruger
Tilføjet:
15-10-2003 01:07:27
Svar/Indlæg:
61/31
Læs testen af den mest elegante TFT-skærm set længe

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
@nnette

Superbruger
Tilføjet:
17-10-2003 14:28:32
Svar/Indlæg:
61/31
Jeg er ked af at du ikke føler at testen giver det fornødne indtryk af hvordan denne skærm rent faktisk virker.. Jeg kan så fortælle at de test der er lavet, gør det samme som en subjektiv test med spil, programmer og film.

Kort kan jeg her skrive, hvad der også fremgår af testen, at der ingen anmærkninger overhovedet er ved afvikling af hverken det ene eller andet program, spil eller film, hvilket dermed betyder at det er den rene fornøjelse at arbejde/lege ved denne skærm. Håber du hermed ikke længere er i tvivl om at denne skærm får topkaraktér i alle henseender.

Og hvad angår dit første spørgsmål, så er det selvfølgelig af skærmen, da der ikke er meget idé i at teste en hjemmeside når artiklen omhandler en skærm.

@nnette

Superbruger
Tilføjet:
17-10-2003 19:04:11
Svar/Indlæg:
61/31
#3 Almindelige TFT-skærme er tryk-"overfølsomme" flader, hvilket betyder at de ikke tåler alt for hårde tryk på selve skærmfalden, hvad vil bevirke skyggeområder, som ikke er til at reperere.

Betydningen af glasfladen er dermed, at skærmfladen beskyttes mod tryk, og er dermed ikke så sårbar, samtidig med at den af samme årsag er lettere at rengøre. Det sidste ved brug af glasflade er, hvilket selvfølgelig er en subjektiv vurdering, at det ser smartere ud.

@nnette

Superbruger
Tilføjet:
28-10-2003 00:13:15
Svar/Indlæg:
61/31
Mit job er bla. at undersøge om produktet leve op til de specifikationer, der er givet for produktet, og gør det ikke det forklarer jeg det nærmere, men hvis du finder det uvæsentligt er du i din gode ret.