Hey.
Jeg synes det er en rigtig god skrivelse at have i baghånden der HVIS det nu skulle gå galt.
Jeg har, hvis det er iorden, lige et par tilføjelser:
Husk på det er mennesker som arbejder disse steder og derfor mener jeg at man sagtens kan prøve at ringe 2 gange og se om man kan komme til at tale med en anden person end den første hvis man har problemer.
Derudover er det en god idé hvis man har digital cam at tage billeder inden man sender varen ind da det vil fjerne nogle eventuelle stridigheder. Er det ikke muligt kan man få en udskrift fra PostDK om hva pakken vejede da man sendte den og på den måde dokumentere at der ikke mangler noget i pakken. Dette kender jeg en som har gjort 2 gange og hver gang var det nødvendigt da, i dette tilfælde en ISP, hævdede at alt udstyret ikke var med tilbage efter endt kontrakt.
Husk altid at man kommer længst med at være flink og rimelig.
Jeg arbejder selv med RMA sager og telefonisk kunde support så jeg mener jeg ved lidt om dette :D
Håber det hjælper jer på jeres farefulde vej igennem handlerne på nette (og andre steder).