HeY Riska! Du har 100% ret.... jeg kan kun anbefale folk at købe denne køler! Har selv lige monteret den på mit kort her i weekenden.. Før var min core på den anden såde af kortet så varm at jeg ikke turde ligge en finger på den, nu er næsten så kold at jeg heller ikke tør :e
Ved første forsøg satte jeg min core til 402 og vupti så kørte jeg 402 uden at coren bliver varm... det syntes jeg er godt klaret da min stock køler ikke formåede at kommer derop overhoved.
Larmen på køleren vil jeg slet ikke være bekendt at snakke om, da der sådan set ikke er nogen larm... har ikke lige fået den testet på lownoise, men det gør jeg en dag hvor jeg får tid :00
Vil lige sige en lille tak til Riska for at have anbefalet mig dette produkt.... :e
Lige et MEGET LILLE minus: det er nok ikke muligt at montere ramsinks på sit kort på undersiden. da der er nok er omkring 1 cm fri luft op til køleren.
#5 det skulle vist ikke være nødvendigt, den er der for at beskytte din GPU core, ved f.eks. montering af køler. Men nogle gange kan den shim også sørge for at GPU køleren ikke har ordentligt kontakt med GPU coren, som jeg selv har prøvet... da jeg fjernede min shim fik jeg således meget bedre kontakt og kunne nu overclocke en del mere...
Med hensyn til VGA silenceren, så skal jeg godt nok også ud og have mig en!!!
#13 Skal ikke kunne svare på det, men jeg er tilfreds med ydelsen... jeg har som sagt nået 15Mhz mere end std. køleren, indtil videre... (har ikke prøvet at komme højere op)
hmmmm jeg gad nu godt vide om den slår Thermal takes nye heatpipe fordi den er fanme ond, og den slår endda Zalmans kobber heatpipe med et par enkelt grader.
Jeg har den også den er KANON,SUPER,SEJ,FED,M.M. Den er lidt stor til min Shuttle :e men det kan gå,den stikker 1,5-2cm ud af siden,så jeg skal lige lave et lille mod. Den er for go.