Sajmon -> Man kan jo ikke sove ved siden af en retail køler. Jeg kan ihvertfald ikke :e
Det er svært at sige hvilken vandkøling du skal købe. Har selv haft det kabinet og der brugte jeg en Evo240 radiator jeg indbyggede i toppen - den kan nemlig lige være der, samt en Eheim 1048 pumpe også de gængse kølehoveder.
Du skal nok komme med en pris på hvor mange penge der skal fyres af?
Jeg har også lidt vandkøling til salg. Bl.a en Eheim 1048, samt nogle Aqua-Computer kølehoveder. Du kan prøve at smide mig en mail - jctp@oc-central.dk
Men altså, har du mod på at modde, så en Evo240 radiator i toppen. Den optager de to øverste drevpladser, men der kan sagtens være fancontrollere foran den, og hvis det er nødvendigt er der faktisk også plads til en noviberamme lige under radiatoren. Den fylder nemlig ikke hele nr. 2 drevplads.
Dertil så nogle kølehoveder. Hvis du vil spare nogle penge kan jeg anbefale dig at købe det hos multimediashop.com
- En butik med god service, og rimelig hurtig levering der ligger i Tyskland. Af gode kølehoveder kan nævnes Zern samt, det kendte Dangerden. Stod det til mig ville jeg dog kigge efter noget mere nyskabende, og derfor ville jeg prøve Zern kølehoveder!
Du skriver bare hvis du vil ha' mere hjælp :00