Så har jeg lige fået set tråden, som lige minder os om at komme igang med at taste igen, så nu reposter jeg lige denne gang som sticky.... Så nu er der slet ingen undskyldning for ikke at spanke det tastatur!
Hent pulse, lav en bruger, log ind, og join Team "overclocking.dk"! Programmet tæller hvor mange tastetryk man har, og sender det til en server en gang i timen, eller når man klikker på ikonet.... Det kunne da være meget skægt at se hvem der skriver mest
ok. jeg er hut... men jeg ka sq ik lige se hvordan jeg ska joine team overclocking.dk. ka ik finde en skid.... sikkert mine øjne der svigter, men jeg er jo oxo lige stået op
Hvis man skal have mange taster så skal man spille slime. Det kan findes inde på www.jegstener.dk/stenerspil fik en 50k tast da jeg havde spillet lidt med min svorger.
Vilder jeg ligger på 100 pladsen. ( På team oc altså :r ) Vi må lige tage os lidt sammen. vi bliver snart skubbet væk fra side 1 ellers :o Det går jo ikke :p
#65 Hehe nu har jeg kigget lidt på det, men jeg er ikke lige macro expert såå tror bare jeg bruger den gammeldaws metode :D tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk tryk :e Men tak for linket
Der er ingen der har sagt man skal snyde - hvorfor kom det på banen.
Der er nogle der snyder derinde "ja", men det er ikke en nødvendighed at vi også skal. Man kan godt se hvor langt man kommer ved at føre sine kort rigtigt og som I kan se hænger vi godt ved og det går endag den rigtige vej ;)