Når jeg fx. højre-klikker på skrivebordet(10sek) --> Egenskaber(10sek) tager den somsagt ca. 10 sek pr. trin før jeg kommer ind i menuen. også når jeg er "inde i denne computer" tager den en helvedes lang tid før den viser de dreve der er i computeren(den der lygte kommer frem og søger som en gal)...
Hvis den virkeligt går så langsom, kan det tyde på et varme problem, jeg prøvede det samme på en AMD jeg byggede forleden, hvor jeg havde vendt køleprofilen 180°, og den blev pludseligt varm, (57°), og alt blev langsomt, så tjek lige temp.
Rammene burde der da ikke være noget galt med, hvis der bare køres med den rigtige divider. Prøv at køre en memtest86 (www.memtest86.com ) og se om der er fejl på dine ram!
#8 Nej, der er ikke noget galt med hans ram, bortset fra at det ikke er særlig gavnligt at køre med 166 FSB ram i et 200 FSB system......Enten sløver han sit system helt utilgiveligt meget, eller også OC'er han sin ram til 200 (hvis han kan!), hvilket jo ikke giver ret meget plads til yderligere OC af selve systemet.
prøv at sætte din cpu til norm.hastighed og dine ram til min-hastighed... (har du prøvet at køre uden cd'er i dine optiske drev - hvis de leder efter cd'er kan det tage en evighed...)