Hvis nu manden er kæderyger... ? Så lad ham dog få sin cigaret tænder. :D Toaster.. I computeren? Næppe?! :00 Hva bliver det næste.. Kogeplader & Ovn? :i
jeg har hørt at det er omkring 105 watt den sluger men det er i hvertfald alt for meget efter min mening. Nu ryger jeg ikke men jeg kan ikke se det fede i at sætte sådan en i et kabinet
En glødetråd, feks i en cigarettænder, eller almindelig lyspære, har en startstrøm der er ca. 10 gange større end normalforbruget, så i aktiveringsøjeblikket med den cigarettænder trækker den 78 A eller mere
Hmm #16 78A <-- er det ikke lige voldsomt nok .. har fået sat min i nu og den trækkere lige når der er blevet trykket omkring 50 Watt og det er en 10amp sikring der sider på som sikkerhed så passer nok nogen lunde ...
18# hvorfor lave det når det kan købes færdigt;)??? hehe det kan faktisk fås. Men kan ikke huske hvor. Der var engang en lille periode hvor folk postede nyheder med de mest mærkelige ting, såsom Cigarat tænder og alt andet af den slags stads..