så skal vi jo lige blive enige om nogle ting.. hvis jeg skal ha en hurtig runde kører jeg easy, og no traffic.. og mon ikke alle vil gøre det så?! og hvilken bane skal det være, alle banerne er jo ikke lige hurtige at gennemfører.
Mutte# læs hvad den siger før du trykker ok.. så kan du se når du trykker f5/opdater at den skriver den vil sende dataen igen/dit indlæg! så ved du det ;)
jeg vil gerne vinde så i andre skal lige gøre jeg dårlige.. :p
Var self ikke hurtig nok til at nå at tage det SS lige over målstregen... 22.77 i første forsøg... der er ss i profil af den der line-up efter målstregen
Er der nogle af jer der har demo´en og gider ligge den til download et eller andet sted?
Nu har jeg prøvet samtlige links på eagames, og på megagames. Men jeg falder lybhurtigt til mellem 10 - 20 kb/s. Og det er fandme ufedt når man har en 10Mbit x( x( x(
29# du stod heller ikke og sagde "Det skal være fair for alle" da de cyklede her i sommers, vel? :p selvfølgelige skal det ikk være demoen, det skal være med ens egen bil, som man selvfølgelig har gjort så god som muligt!
Jeg var også lige langsom nok til at tage et SS over målstregen, men jeg har et af stillingen. 22.34 på 14 And Vine med en Mazda RX7 http://www.overclocking.dk/bil...
http://www.overclocking.dk/bil... 23 et-eller-andet =P Kan man ikke få V8 motore til Skyline? Når min køre 6 gear og NOS er brugt så brænder motorn sammen =P
#52 Tricket er, at bruge NOS hele vejen op igennem gearskiftet. Det gælder sådan set om, at nå 6. gear hurtigst muligt via perfekte gear skifts. Personligt bruger jeg først NOS efter skiftet til 2. gear og op efter. Efter jeg har skiftet gear, så fyrer jeg NOS'en af op til næste skift osv. til der ikke mere NOS. Nogen der har en bedre "taktik"?? /Thomas
Jeg tror det er fordi der er nogen der har den Unique NOS installeret... jeg kan ikke komme i nærheden af 21 sek i en Skyline. Kun Honda 2000 har jeg været tættest på.... såeh?
ved ikke om det hjælper eller det er mig der bilder mig selv det ind, men gør som #62 siger og så istedet for at holde tasten i bund, så tap den sådan en 2-3 gange i hvert gear det har givet mig mine bedste tider
20.69 er sgu lige den bedste jeg kan lave screenshot på med min Skyline pt. men arbejder på det.. Hm... kan man på Unique NOS ?? vildere..... Hm.. forresten hvad er forksellen på NOS og Nitrous Express ??