#10 > Jeg glæder mig til at se billeder af din psu når den er vandkølet (er ikke helt klar over om den allerede er). Men jeg overvejede også selv om jeg skulle bruge Bladerunners metode første gang jeg vandkølede psu. Jeg endte med at bruge en mellemting med en blok til at køle kobberpladerne der gik ned til voltregulatorerne, det var meget besværligt at lave synes jeg. Jeg har så fundet ud af hvor let det er at arbejde med kobberrør og hvor godt det fungerer i lige præcis psu'en. Faktisk er afstanden fra voltregulator ikke andet en et par cm og samtidigt får jeg kølet spolen rimeligt godt. Jeg vil mene at det er langt hurtigere at vandkøle PSU som jeg har gjort det frem for Bladerunners metode, det kan trods alt gøres på 5 timer or so. Desuden tror jeg ikke det gør den store forskel om voltregulatorerne bliver kølet direkte eller sidder på en plade som køles, de er alligevel vand til at blive kølet igennem en alu-plade som mest af alt køles for oven og de kan tåle at blive meget varme.
#12 > Han begår en fejl som jeg også har begået tidligere, klipper P4 stikket i troen om det kun bliver brugt på P4 bundkort, jeg blev klogere da jeg fik mit 8RDA3+, frem med loddekolben, men jeg havde da heldigvis ikke klippet i den ene, lidt forudseende havde jeg været.