problemer racedriver...?

Software d.  27. december. 2003, skrevet af frAguZz
Vist: 345 gange.

frAguZz
 
Superbruger
Tilføjet:
27-12-2003 11:41:43
Svar/Indlæg:
287/68
jeg har et par problemer og her kommer de:

når jeg skriver en addresse ind for første gang(efter at have lukket explore ned) så kommer den og siger det her:
ehttp.cc/? og så addressen bagved og finder kun et irrerterende søge site! er dette en virus?

og så til problemet med toca racedriver:
når jeg køre i spillet så kommer denne fejl 99% af tiden og den lukke spillet ned:
Ddhelp har udført ulovlig handling

HVAD FA.. KAN DET VÆRE... ved der ligger noget i windows/system som hedder det navn men at det skulle køre mens jeg spiller lydder underlig... og det køre ikke når jeg starter!

og sidste ting:
nu har jeg prøvet at installere win2000
men når jeg har kørt hele installationen igennem alså den forberedende og den genstarter. hvor man kan vælge styresystem og jeg vælger win2000 installitionen så går den over til den der blå skærm og viser kun install scsi driver F6, og efter det køre den vidre og installere noget og så går den i sort hvergang... kan det være fordi jeg ikke installerede de drivere til de ting som den fandt ud af måske ikke kunne køre ordenligt så som driver til modem, grafik kort ....


har haft det til at virke før ingen probs men nu :(

og en sidste sidste ting
når jeg køre i toca racedriver over internettet og skal til at kører så lager det såmeget at jeg ik ser at de andre køre jeg er somregl en hel omgang foran (hvis man skal tro kortet) før spillet går i hak og cracker


min comp lige nu:
bla:
gf 4 ti 4200 128mb 8xagp
abit kt7A
512mb 133mhz
directx 9.0b
win98 se
256/64 internet (webspeed)