Jeg synes at det generelt er en rigtig dejlig test du har fået smækket sammen. Måske pga. input fra brugerne, eller også har du bare rimelig godt styr på det fra starten af ;)
Ingen roser uden torne, så derfor:
Jeg savner en lidt mere dybdegående forklaring af de forskellige nye features som denne nye serie af bundkort byder på, blandt andet:
* Virker EQ7 alarmen?
* Hvor effektiv er FAN EQ, styret fra win?
* Black box?
* Hvor pålidelig er "Flashmenu"?
Og så lidt flere roser, og til sidst en anelse ris (eller kald det et konstruktivt forslag):
Jeg er glad for at "I" denne gang ikke har valgt at gi' point (eller det modsatte) til boardets overclockingsegenskaber - det har man før set, hvor det i de fleste tilfælde tydeligvis har været CPU'en der har begrænset resultatet - godt gået!
Og så til det "konstruktive forslag":
Hvis i har boardet over en længere periode, og vel at mærke har mod på at være lidt "ekstreme", så tag da fat i en af de mange ivrige og knalddygtige skribenter på Overclocking.dk, og lad en af dem teste det med en rigtigt villig CPU, samt et fornuftigt kølesystem. Jeg er sikker på at også Abit vil sætte pris på det, hvis resultaterne vel at mærke bliver gode ;) Og så kan i jo altid linke i denne her artikel, til den nye artikel på Overclocking.dk.
Pyyyha - det var vist det hele. Og godt nytår 8)