Skærm til max. 1500kr.

Diverse d.  03. januar. 2004, skrevet af System
Vist: 237 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
03-01-2004 15:43:14
Svar/Indlæg:
0/11005
Jeg vil ud og have mig en ny skræm! Den skal være behagelig at sidde ved og skal fylde så lidt så muligt. Den må max. koste 1500kr. og skal helst være 19".

Håber I vil komme med nogle gode bud...

Har selv kigget på en Iiyama fra shg.dk til 1300kr. Det er den, de lige har anmeldt på hol.dk (sry :r ). Men den har buede billedrør, hvad det så end er. :e Hvis der er en, som også kan forklare det, ville det være super... Er buede billedrør noget værd?

Pyha, det var en masse spørgsmål, men jeg ved, der er nogle, der kan svare. Takker på forhånd. :e
epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-01-2004 16:34:49
Svar/Indlæg:
3329/182
Et buet billedrør er højest sansynlig det som du har i dit TV... Hvor skærmfladen buer lidt ligesom en halvkulge...

De er såmen gode nok, men hvis du er kræsen ligesom mig så vælger du en med flat billedrør hvilken er mere behageligt at arbejde med da du bl.a. undgår at sollys reflektere i øjnene på dig osv.

Men jeg mindes at have hørt at Iiyama er ganske gode skærme... Men hvis jeg stod og skulle købe ny skærm blev det nok en Samsung SyncMaster... De er godt nok lidt dyre, men kvalitet er værd at betale for når vi snakker om skærme.