K^Ju>> Det eneste jeg kan skrive i det her forum er spydigheder?
Hvis du bladrer igennem de omkring 4500 svar jeg har afgivet herinde, er jeg ret sikker på at du vil finde 99% af dem værende absolut saglige, hjælpsomme, og i allerhøjeste grad kvalificerede! Nej jeg er ikke selvhøjtidelig, men jeg vil ikke stå tilbage for at indrømme at jeg sgu' ved hvad jeg snakker om. Hvis der er noget jeg ikke ved noget om, så holder jeg min kæft!
Det der kan bringe mit pis i kog, er når der kommer en eller anden tilfældig ny bruger, og starter ud med at svine folk til. Dernæst forsøger han at undskylde, og kommer med endnu en svinestreg - "i er geeks på højeste plan" - ja, den blev i mine øjne opfanget som en tilsvining, set i lyset af dit første "skridt" i forummet.
For mig eksisterer der langt mere end dette forum. Er far til et barn, har en solid og god karierre, en del interesser udover IT og EDB - på det grundlag ser jeg ikke mig selv som "geek på højeste plan".
Var der mere? Evt. flere undskyldningsforsøg, eller har du fået svar på dit spørgsmål, og afløb for dine agressioner?