En sød pige, så vær gode ved hende, eller så kommer jeg og bonker jer på ALLE Top10/100 listerne, og det ville fa'me være synd for:
Top10: OCMark [ Se Top 100 ] SpOx, Tasselhoof, Lars, Tranberg, Pejsen, Lockheed, AMD Engineer, BigBird, Arne Anka og Sajmon.
Top10: 3DMark 2001 [ Se Top 100 ] SpOx, Lars, Arne Anka, riska, Koll, Tranberg, Tasselhoof, bth, AXE og Pejsen.
Top10: 3DMark 2003 [ Se Top 100 ] Lars, riska, kano, bth, Wise Guy, yupper, Arne Anka, DEVIL_DK, Koll og geek.
Og måske endda også: Top10: OC i % [ Se Top 100 ] Klabautermanden, Rododendon, Jaller Intel OC, Arne Anka, XP_OC_am0K, SoundWave, Kapper, jonjak, snupii og jbj.
Men ikke: Top10: Folding [ Se Top 100 ] Sajmon, Yupper, KillerFrog, GMB+, MrASS, dkkarli, SVK, EpoX^, nerdIT og ruzz.
Job funktion : : Daglig leder af Hardware-TEST.dk samt hovedansvarlig for skribentstaben, samt test af notebook, TFT-skærme, MP3-udstyr samt diverse hardware."
Så er hun sådan en helt vild vigtig person der render rundt med en kuffert, hvori der er en rød knap man kan trykke på og så sprænger hele jorden i småstykker.
Uanset hvad hun nu måtte have af funktion, så er det s'gu da en underlig desavouerende holding at ventilere - bidrager den med noget væsentligt til debatten?
#16 Tja, men er man smart, og samtidig kan nedgøre andre, så er den i vinkel - og derved kan man skaffe sig nogle lamer venner som har samme ucivilserede måde at gøre opmærksom på sig selv.
uden at have læst de foresgående svar ...så skulle jeg mene at vi for et par år siden, det gamle design. blev enige om at kvinder på oc.dk var en myte..........hmmmm jow jeg er til en forsinket julefrokost.....rettere er lige kommet hjem :p
Ved ikke om der er, men hvis der var tror jeg altså heller ikke de gad give sig til kende?! Tænk på hvor mange idioter der ville begynde at slikke dem i røven og give dem ret i alt hvad de skriver...
Angående #2 synes jeg, uanset om Annette er ansat på hardware-test eller ej, at du benævner hende forkert.
Latterlig, mange tak. Måske skulle jeg ikke have sagt idioter, men hvis du har færdes meget i mIrc forum miljøer ved du da at den slags finder meget sted...det er da i hvert fald min erfaring.
hmmm er det 3 eller sådan noget der skulle være piger, men har vi set beviser:( nej tror jeg ikke jeg får må fortsætte min søgen på internettet;) hmmm så er der jo mange éj 3/17000... :e tror faktisk at der er større sandsynlighed for at finde en kvinde i en sofa med en øl i hånden og skrige med drengene der ser fodbold en lørdag aften... end at finde dem her, paradoks. dog tror jeg ikke at de fleste herinde skriger til fodbold. bare en teori 8)