Probs med Tv-kort software

Software d.  04. januar. 2004, skrevet af System
Vist: 364 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
04-01-2004 13:11:42
Svar/Indlæg:
0/11005
hejsa

Jeg har lige lånt et gammelt tv-kort af min fætter og jeg har sgu lidt probs med det.

Jeg ved ikke helt præcist hvad det er for et, men det er 3dfx der har lavet det og der sidder en Conexant 878a tunerchip på det og jeg tror at endelig har fundet nogen drivere til winxp, der virker.

Men jeg ved sgu ikke hvad for et prog jeg skal bruge til det. Jeg har kigget mig lidt omkring på google og det eneste prog som jeg synes at kunne finde er Hauppauge's wintv2000. Og det kan jeg ikke få til at funke 😕 Den kommer bare op med en fejlmeddelse med at der mangler et filter af en eller anden art og så lukker den bare ned.
Men hvis jeg kører det program der hedder AMcap, så kommer der billede på, men der er er ingen lyd og jeg kan ikke ændre opløsningen fra 320*240 til noget højere. Men det kan måske bare være fordi at tunerkortet er pænt gammel
Jeg har også prøvet med Hauppauge's drivere til deres 878a baserede kort, men de virker overhovedet ikke.

Men hvis der er nogen der ude med nogen anbefalinger på nogen gode progs til at se tv med, så vil jeg meget gerne høre fra jer, helst nogen som jeg kan capture over.

/Jacob

Abild
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2004 13:14:51
Svar/Indlæg:
1287/32
Jeg bruger ShowShifter. Virkelig genialt!
Bruger det på sekundær skærm med Pinnacle PCTV Pro