Ja.. men det er min kammi åbenbart ligeglad med... hehe Men en overclocket com har vel heller ikke noget problem med at larme.. hehe
Slet ikke en sjæl der har/haft den her køler og kan komme med nogle tips eller probs med den? skal nemlig samle en omp med den her o morgen eller overmorgen.. :D
vis du kigger i mange profiler Går de fleste etfer en lydløs maskinelidt federe at have en 0 db com der er Xtrem Oc'ed :)
Men vis jeg var dig ville jeg tage en kobber køle block hos Studiedata.dk og tager en 80 , 92 mm blæser og sætter på nok mæske lidt dyre men også mere vær ¨så kan du bestemme og den skal larme eller være lydløs ;)
Nu ved jeg ikke hvor meget din ven skal oc, men hvad så med en Arctic Cooling Copper Silent 2 18db? du kan se i min profil hvor meget den køler, men HUSK at have godt airflow i det kabinet den skal sidde i. Plus den er billig, koster kun 195kr hos----http://www.multitech.dk/edbvis...
#9 Det er jo ikke vildt stort, det er jo "kun" et midi, jeg har det selv, og det er et godt kabinet, som er let at lave en god luft gennemstrømning I, så du skal bare købe 3-4 kølere, og så har du god køling.