hvilke system?

Vandkøling d.  04. januar. 2004, skrevet af dashhi
Vist: 309 gange.

dashhi
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2004 19:31:59
Svar/Indlæg:
378/106
jeg skal/vil skifte til vand..

derfor har jeg kigget på asetek's rev.2 (CPU/NB/GFX)
og så har jeg kig på Swiftech 8500X-P (cpu) fra studiedata.dk

men hvad er bedst? sådan larm og ydelese?
har en p4 2,53 (hvis det hjælper)

og til sidst :) andre steder man kan købe billig med god vandkøling? evt. tyskland? eller?

Abild
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-01-2004 20:09:08
Svar/Indlæg:
1287/32
Jeg har selv købt Waterchill rev.1 til gpu + nb.

Waterchills pris/ydelsesforhold er det svært at finde bedre. Sunon blæseren der fulgte med mit system støjer en del @ 12v, men den er betydelig mere stille @ 7v.

Går du efter et mere "extremt" vandkølingssystem skal du nok gå efter:

D-tek WhiteWater cpu kølerhoved (evt m. peltier)
Hydor L30
TermoChill trippel radi
3-6x Papst highoutput 120mm




Polle404
 
Superbruger
Tilføjet:
04-01-2004 20:25:13
Svar/Indlæg:
322/10
hmm, med fare for at starte en flamewar på linie med "AMD vs Intel", vil jeg da sige at du får helt sikkert mest udstyr for dine penge med Asetek'en, det er trods alt et komplet sys til en god pris, og hvis jeg ikke husker forkert i diverse tests & anmeldelser, skulle det også være ret let at have med at gøre, hvis det er dit første forsøg med vand. Ydelsen er også i toppen.

Du kan også kigge på Dangerden's side, de har en lille shop, og hvis du kigger på hestenhenning's tråd: http://www.overclocking.dk/for...

Så har han vist fået sig et absolut top-sæt til en MEGET god pris?!

Mht. Swiftech, så kører jeg det selv, dog med NB & GPU køler på også, så bliver det dyrt, men damn, det er sweet... :e
tjek min profil, for mere info.

Det skal lige siges at jeg ligger på en meget høj idle/load, da jeg kører med standard radiator, og uanmindeligt dårligt airflow i mit kabinet, + NB & GPU blokke på.
Det er et valg jeg har taget pga. plads & udseende på mit sys.

Håber det hjælper lidt på dine spørgsmål :)