Thermalright SP97 er sandsynligvis den bedste luftkøleprofil, men den er jo heller ikke helt billig. Den skal selvfølgelig suppleres med en god 92mm (evt. 120mm) blæser. ;)
#3 Godt spørgsmål, faktisk er jeg ikke sikker på at den er kommet til landet endnu. Studiedata har SP94 (til Pentium4), men jeg kan heller ikke lige umiddelbart finde en dansk forhandler af SP97. Måske skal du væbne dig lidt med tålmodighed...
sidder ikke lige ved min egen com, da jeg er i skole.,
har et SL-75FRN2-L
zalman har ikke imponeret mig ved intel, da jeg har en kammerat der ligger inde med den nye på hans cpu, og ved fuld load er den på 43 grader. er da lidt meget for en p4.
Aero 7+ den larmer nok for vildt, jeg satte en i min lillebrors comp amd 2600+ nf7 clocket til 2.3Ghz, og en skuffelse da jeg startede han comp op første gang, og jeg var nok så glad for jeg købte en zalman til mig selv ;)
skal du bruge køleren til overclocking? Jeg ved ikke hvor god den køler er til overclocking.
Som sagt er jeg glad for lillebroderen Copper Silent, den holder min cpu på max 42 grader under fuld load, men det skal lige siges at jeg ikke har den kabinetside på så man kan kigge ind på mit grej, da jeg er ved at lave casemodding.
Køb du en Thermaltake Silent Boost. Den er nærmest lydløs og køler vild godt. Den fylder ved soklen 82x70 mm, og kan købes her (billigst) http://www.compumail.dk/vare-o...