hejsa nu har jeg været i adsekllige byggemarkeder i århus og der er ikke nogle af dem der fører klar acryl rør.... Hvor pokker kan jeg købe det henne ???? Det er til et reservoir... ?:( ?:(
røret jeg er på udkig efter skulle gerne være ca 3-4mm tykt og have ca 10-12cm diameter og være måske 30-40cm langt. Har kigget på div akvarie sider... www.akvarieudstyr.dk & www.planteimporten.dk
dog uden held. kom nu en eller anden må da vide noget ?? :l
#4 +5 rundstyk rundstyk det var ikk med vanilie........håber ikk jeg har såret jeres følelser..... :P Ej det var da slet ikk grimt ment. Men hey det kunne man skrive til alle emner her inde.... 8)
#4 +5 rundstyk rundstyk det var ikk med vanilie........håber ikk jeg har såret jeres følelser..... :P Ej det var da slet ikk grimt ment. Men hey det kunne man skrive til alle emner her inde.... 8)
Ved yrehandleren/akvariehandleren kan du få rør med slanger på som hedder "slam sugere til at rengører akvariebunden med.. de kan fåes i forskellige størrelser.. måske kan du bruge dem? ?:(
Hejsa.. jeg har lige haft lidt travlt med eksamen og sån så jeg har desværre ikke haft tid til at undersøge nærmere. Hvad angår dyre / akvarie forretninger så har jeg kigget lidt på www.akvarieudstyr.dk & www.planteimporten.dk
Der kunne jeg ikke finde noget der var stort / diameteren var ikke stor nok.