Overclocker
Tilføjet:
05-01-2004 18:30:15
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej med jer
Jeg sad lige og tænkte på noget, de test der bliver lavet i vores kære lille dk, er jo ikke specielt fremragene, hvad mener i der kan gøres bedre?, kom til at tænke på det efter jeg læste et review på hardware-test.dk (oc.dk's søster side) om Abit AI7, og der var lidt info om bundkortet og det blev testet i sisandra, pcmark mm, men hvad med i spil, og hvordan virker det's onboarde lyd?, og så i layout tingen skrive review'ern dette "Det er klart at se at Abit har brugt en del tid på layoutet, da det er lavet efter bogen." nej det er ikke klart da der kommer kritik mm længernede, så man kan jo ikke bruge den sætning til noget?, ved godt det er ligegyldigt, men jeg nævner bare lige hvad jeg kan komme i tanke om :), og noget som ingen sider laver fortiden er at se hvad usb'en kan formå, dvs, at jeg ikke har set nogle hw sites i hele verden der har smidt alt i usb portene og se hvad den controller der sider på det givende bundkort kan styre?, det kunne jo være noget som hw test kunne starte på?, det er da vigtigt :), men tro bare jeg trænger til at se noget nyt i stedet for det samme igen og igen, så må hw-test have en der er fast bundkort tester, så vedkommende kan bliver en rigtig hej til det der :), men kom med noget som i mener kan hjælpe/gøre test mere spænde, så kan vi evt lave en test faq bagefter :D