Danske test af hardware

Diverse d.  05. januar. 2004, skrevet af System
Vist: 263 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
05-01-2004 18:30:15
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej med jer

Jeg sad lige og tænkte på noget, de test der bliver lavet i vores kære lille dk, er jo ikke specielt fremragene, hvad mener i der kan gøres bedre?, kom til at tænke på det efter jeg læste et review på hardware-test.dk (oc.dk's søster side) om Abit AI7, og der var lidt info om bundkortet og det blev testet i sisandra, pcmark mm, men hvad med i spil, og hvordan virker det's onboarde lyd?, og så i layout tingen skrive review'ern dette "Det er klart at se at Abit har brugt en del tid på layoutet, da det er lavet efter bogen." nej det er ikke klart da der kommer kritik mm længernede, så man kan jo ikke bruge den sætning til noget?, ved godt det er ligegyldigt, men jeg nævner bare lige hvad jeg kan komme i tanke om :), og noget som ingen sider laver fortiden er at se hvad usb'en kan formå, dvs, at jeg ikke har set nogle hw sites i hele verden der har smidt alt i usb portene og se hvad den controller der sider på det givende bundkort kan styre?, det kunne jo være noget som hw test kunne starte på?, det er da vigtigt :), men tro bare jeg trænger til at se noget nyt i stedet for det samme igen og igen, så må hw-test have en der er fast bundkort tester, så vedkommende kan bliver en rigtig hej til det der :), men kom med noget som i mener kan hjælpe/gøre test mere spænde, så kan vi evt lave en test faq bagefter :D

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2004 00:12:49
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #2

Ikke for at tale på alles vegne og/eller lyde bedrevidende, men der er nogle af os, som læser udenlandske reviews og tests... Det er ærlig talt længe siden jeg selv har læst en test på h-t.dk

- Er det svar nok? :l

Hitme

Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2004 00:21:11
Svar/Indlæg:
98/4
Jeg syntes nu det mest mærkelige er at de tester et Mb der er lavet til overclock uden at have en cpu der kan clocke .
De 227Mhz er til at grine af :( . For ikke at snakke om at der kun står 4 linier. :l

Men når de Danske tests ikke er gode er der da heldigvis nogen på Engelsk eller Tysk så det går jo nok alligevel :00

ruzz

Superbruger
Tilføjet:
06-01-2004 01:37:43
Svar/Indlæg:
734/32
der har lige været en tråd oppe hvor oc.dk spurgte om hvad de kunne blive dygtigere til ifm. test.

prøv at se om du kan finde den - og så evt. skriv i den istedet.

KingGuru

Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2004 01:51:07
Svar/Indlæg:
624/173
man kan jo håbe at de bliver bedre til det med tests, men man er jo sjældent god første gang, når man ikke har noget at sammenligne med.. sådan rent konkret.. og det kræver også at man kan få nogle til at låne en tingene, så de kan testes.. og evt låne flere ting af gangen, så man kan teste flere og sammenligne, ect ect.. det er sq ikke sådan lige til.. men pt. holder jeg mig bare til udenlandske sider