Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2004 11:56:15
Svar/Indlæg:
1155/43
Hejsa gutter...
Jeg sidder med det mindre (læs stort) problem her. Jeg fik igår dette 5900xt kort fra club3d og jeg smed vand på det med dette samme og testede i diverse 3dmark programmer og lidt spil. Jeg er/var overrasket over hvor meget dette faktisk yder, det er faktisk ganske pænt ! Nåå... til sagen !
Jeg skulle så også lige se om tvout var noget værd på dette kort. Jeg har normalt min TFT sat til på DVI udgangen og satte mit tv til via tvout. Det var godt nok, billedet stod fint men jeg kunne ikke sætte "resolution" på tvout. Ergo når jeg kører 1280x1024 på tften så skulle jeg slide rundt på tvout. Det er ikke skide praktisk. Men da jeg ville se lidt film, satte jeg bare tften ned i 1024x768, så passede billedet jo på begge skærme. Bagefter smutter jeg ind til computeren igen og fik den tanke om jeg så bare nu kunne sætte opløsningen op på tften, nu hvor tvet opløsning passede. Så det gjorde jeg, og det virkede til jeg senere gik ind i egenskaber for skærmen. Min tft slukker og jeg har ikke kunne se noget via den DVI port siden. Jeg har reinstalleret drivere en masse gange, prøvet med detonator rip, og en masse andre af de programmer. Jeg aner nu ikke hvad jeg skal gøre ved det, min nview "del" i skærm egenskaber er også forsvundet så jeg kan ikke lave noget der...
Hvad kan jeg gøre ved dette og er det DVI udgangen der er død ? Det skal lige siges at skærmen virker fint, jeg bruger lige nu tvout > svhs udgangen på skærmen, det virker men den står jo ikke ligefrem skarpt !
Nogen der har nogen forslag ???