Der skulle selvfølgelig bare have været der der røde bil der kører rundt, men det der er en regenerering af hvordan billedet er utydeligt.... ;)
AGP/PCI = fixed Gameaccelerator = Auto Divider = 1:1 lige pt. men kan godt lave om til 5:4 eller 3:2 Kommer bare ikke højere end 2600 mhz
Men kan det være GFX kort der brokker sig... Vil i anbefale andre timings???
GFX er ikke clocket! Men har monteret RAM sinks på det da jeg alligevel havde det ude for at skifte CPU?? De er i kobber, men kunne ikke se det skulle give problemer...
#2 Ja og det samme har Xentor - han har hans kørende på 3,4GHz x(
Fucking nasty crap.... Bliver sq pisse sur over sådan noget... Hiver fucking GFX ud når jeg har fået noget at æde og så får det med fars hammer x( x( x( x(
Har næsten samme system og samme problemer. Det hjalp mig meget at disable de 2 sidste ting under game accelerator. Dog er den stadig ikke helt stabil ved 3 ghz, hvis den bliver rigtigt presset rebooter den. 3dmark, prime osv virker fint. Men et af mine spil tvinger den i knæ på få minutter.
fanme mystisk, jeg ville forslå at fixe agp/pci men det har du allerede gjort, mit gamle soltek ville heller ikke mere end 26-2700 mhz pga man ikke kunne låse agp/pci. Jeg er HELT sikker på at det ikke er cpu'en. dine ram burde det heller ikke at være. Prøv evt. med bios update, for det må være bundkortet der failer på en eller anden måde
Fuck jeg har lige været ude og diable de 2, nu kører jeg 295 mhz fsb, den har kørt prime i ca. 5 min, det plejer den ikke kunne. Hvis det hjælper på mit oc også, så må jeg sku sige, at JakobL er en skat ;) :p