Elitebruger
Tilføjet:
06-01-2004 21:14:33
Svar/Indlæg:
4120/115
Jeg har lige fået smidt en trådløs Creative Wireless Optical 3000 mus i nakken igen, som jeg havde solgt sammen med en pc, for ca. én måned siden... Brugeren havde oplevet at den blev dårligere og dårligere, og lige pludseligt kunne den ikke mere... " ?:( " hun havde så skiftet batterierne i den, det hjalp så ikke... Jeg sidder så nu og måler batterierne som er alm. AA med en spænding på 0,9V. hmmmm... Jeg går ud fra hun har kommet nogle gamle batterier I?
Nu har jeg skiftet batterierne og den køre 10-4, indtil viddere ihvertfald!
Jeg synes bare det er lidt underligt at den allerede havde brugt alt batteriet på én måned? Den trådløse mus jeg har på arb. (kugle) holder batteri i ca. 3år. Bruger optiske mus bare meget strøm eller hvad?
Især når man tænker på at det var de originale kineser batterier der sad i den, de plejer sku da altid at holde i 100år...
Jeg har også undret mig lidt over Creatives strøm spare mode. Dioden begynder bare at blinke, langsommere og langsommere til den til sidst kun blinkede en gang i sekunded eller sådan noget. Andre trådløse mus jeg har set, slukker da helt, og man skal så tænde dem igen ved at trykke på en knap. Kan det være det der driller?