Superbruger
Tilføjet:
07-01-2004 17:12:02
Svar/Indlæg:
14/4
For 3 dage siden ca. da, skete der det med min comp at den ikke ville starte når man trykkede på knappen, jeg skiftede så PSU'en og så startede den sgu, desværre var det umuligt at få liv i den ene Harddisk. Nu i dag da jeg kommer hjem (computeren har været tændt 24/7) gør den det samme, jeg har pillet hdisk, brænder og ram + alle stik undtagen strømstikket ud af den, men når jeg trykker på kontakten så lyser blæseren i et halvt sekundt, den begynder ikke at snurre rundt eller noget, blæseren er vel og mærke en blæsere der ikke sidder i bundkortet, men trækker direkte strøm fra et Hdisk stik, dvs, direkte fra strømforsyningen. Jeg har lige læst en anden der havde noget lign. samme problem og der blev foreslået at det var bundkortet, men det kan jeg bare ikke forstå når det er de nøjagtig samme symptomer min comp havde for 3 dage siden, med en anden strømforsyning, for hvis det var brandt af der, hvorfor virkede det så igen med en ny strømforsyning??
Computere er en Soltek SL75FRN2-L, 512mb PC3000 ram, Maxtor Harddisk, Geforce 4ti4200 grafikkort. Og der er brugt en 300W strømforsyning begge gange. Jeg har kikket alle stik osv igennem, mangler bare at eliminere at cpu'en måske bliver for varm, jeg tror egentlig ikke det er en mulighed, men jeg er jo nød til at prøve alt inden jeg sender noget ind!!